Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

måtte starte på nytt siden min "gamle" account ikke lenger ville virke, Lacrosmatic, er ikke død men kommer ikke inn eller noe. Carlito og gjengen bryr seg ikke om det og gidder ikke gjøre noe med det.

 

Laget ny profil, Saint Lakus i går.

 

Noen som vil kjøpe 10 poeng?

Trenger start kapital :p Og jeg trenger ikke de ti poengene.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

herregud folkens!

 

har dere aldri spilt noe annet enn Nordic? Alle de "større" spillene bruker dette systemet.

 

Det går enkelt ut på at du får så og så mange poeng i timen til og angripe med, og angrep osv tar så og så mye poeng.

Så derfor må man tenke litt og ikke bare angripe hele tiden, grunnet at du kan miste Gangstere. Vaktene dine dør jo hvis du blir angrepet av andre! Noengang hørt om udødelige bodyguards?

 

Og derfor er da da ofte bra og også spare opp disse poengene til og senere kunne utføre flere og kraftigere angrep istedetfor og pøse ut med små angrep.

 

Men siden jeg nettop startet en ny profil etter at min gamle ble "borte" så har jeg ikke anledning til og sjekke CdG enda, og kan derfor ikke stå for at det jeg sier er riktig.

 

Men gi systemet en sjangse! Er sikker på at, med litt tid, vil mange av dere innse at CdG er bedre nå enn det det var før! Det er jo selvfølgelig en vanesak, men ikke klag over alt som skjer! Noe negativt må det være for at ting skal kunne være positivt!

 

Det var mine 2 cents!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...