Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller.

Spiller.

Spiller.

Tigger.

 

:p

 

Du burde begynne å rappe biler, går tregt i begynnelsen, men siden bedre. Når du har blitt Bråkmaker, kan du bli medlem i CdG, og tjene 4 mill. på å angripe f.eks. Julenisssen (tre S, ja) pr. gang. Det med biler og CdG er det som er de største sakene som gir fart på inntjeningen.

Lenke til kommentar
Spiller.

Spiller.

Spiller.

Tigger.

 

:p

 

Du burde begynne å rappe biler, går tregt i begynnelsen, men siden bedre. Når du har blitt Bråkmaker, kan du bli medlem i CdG, og tjene 4 mill. på å angripe f.eks. Julenisssen (tre S, ja) pr. gang. Det med biler og CdG er det som er de største sakene som gir fart på inntjeningen.

6093238[/snapback]

Hm, får prøve meg fram. Har ikke fått rappa noen biler enda. Blir bare misslykket :(

Lenke til kommentar
Spiller.

Spiller.

Spiller.

Tigger.

 

:p

 

Du burde begynne å rappe biler, går tregt i begynnelsen, men siden bedre. Når du har blitt Bråkmaker, kan du bli medlem i CdG, og tjene 4 mill. på å angripe f.eks. Julenisssen (tre S, ja) pr. gang. Det med biler og CdG er det som er de største sakene som gir fart på inntjeningen.

6093238[/snapback]

Hm, får prøve meg fram. Har ikke fått rappa noen biler enda. Blir bare misslykket :(

6093273[/snapback]

om sagt, det går treigt i begynnelsen :)

Lenke til kommentar
sorry, var borte å fikset en tur. starter du overføring til vegisen? 300 mill 20 poeng?

6090882[/snapback]

Jeg sender 20 poeng nå.

Ah, slik system ja.

 

Glem den. Står nå at jeg fikk 40 000 000... :ermm:

6091578[/snapback]

du har jo ikkje startet overføringen... eller har du trekt den tilbake?

 

sorry for dobbelpost.

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...