Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"omg" Kan jo kjøpe kuler av vanlige personer også. Skyt meg hvis jeg tar feil...

6089402[/snapback]

 

Skal du kunne få kuler av andre spillere, må de skyte deg.

 

 

*pang*

6089414[/snapback]

:hmm: Da så.

 

*spille død*

 

Hei! Vegis! Skal du ha poengen eller?

Lenke til kommentar
Taper man penger og kuler på 'Mordet på de 3 familiehodene'-oppdraget?

Må man først finne alle tre, og deretter drepe dem samtidig? Eller kan man først finne én og drepe den, deretter én til og drepe den, og til slutt finne den siste og drepe den?

6090425[/snapback]

 

Man kan nok ta en og en.

Alle holder til i Oslo, men det lønner seg ikke å ta oppdraget. Om du vasser i gryn, og vil ha litt rank, går det ann å gjøre det, men lite vits i, det er det, siden oppdrag bare teller ~4 ganger så mye som Kriminalitet.

Dessuten kan det være at oppdraget er bugga, og at drap er klin umulig.

Lenke til kommentar
Taper man penger og kuler på 'Mordet på de 3 familiehodene'-oppdraget?

Må man først finne alle tre, og deretter drepe dem samtidig? Eller kan man først finne én og drepe den, deretter én til og drepe den, og til slutt finne den siste og drepe den?

6090425[/snapback]

Man kan nok ta en og en.

Alle holder til i Oslo, men det lønner seg ikke å ta oppdraget. Om du vasser i gryn, og vil ha litt rank, går det ann å gjøre det, men lite vits i, det er det, siden oppdrag bare teller ~4 ganger så mye som Kriminalitet.

Dessuten kan det være at oppdraget er bugga, og at drap er klin umulig.

6090600[/snapback]

Jeg kan altså utføre Kriminalitet 4 ganger og få like mye rank som hele oppdraget?
Lenke til kommentar

jeg spilte nordic mafia tidligere i år og ble nesten assissan. jeg ble etterhvært så lei og drepte meg selv med russisknsulett. jeg har bestemt meg får og ta opp mafia karriern igjen og lurte på om noe vil hjelpe meg litt økonomisk, heter colaerluksus på nordic. hadde vært snilt om noen hjalp meg litt, ting er så kjedelig i starten

Lenke til kommentar

Hvis du for eksempel går og tar kriminalitet så velger du ran postbanken eller noe sånt og klikker utfør. Når du kommer til siden som viser hvor mye du tok så høyreklikker du og finner Oppdater hvert > Tilpass velger bruk og skriver inn 3 min. og 0 sec. hvis du tok krim. Da oppdaterer den siden automatisk.

Lenke til kommentar
Hvis du for eksempel går og tar kriminalitet så velger du ran postbanken eller noe sånt og klikker utfør. Når du kommer til siden som viser hvor mye du tok så høyreklikker du og finner Oppdater hvert > Tilpass velger bruk og skriver inn 3 min. og 0 sec. hvis du tok krim. Da oppdaterer den siden automatisk.

6092560[/snapback]

 

Dette er jo juks, da. :hrm:

Lenke til kommentar
må man få tilatelse av politiet før man kan bygge bunker? tar så jævlig lang tid!

6091564[/snapback]

 

Jeg søkte for en stund siden, det var ikke mye det kostet, slik at jeg kan begynne med bunker når jeg vil :)

6092717[/snapback]

 

Har søkt jeg og. Tror jeg søkte i slutten av april eller noe, og har ennå ikke fått svar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...