Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Men noen som har 20 poeng å selge?

6082682[/snapback]

 

Mye gir du p.P?

6087715[/snapback]

hvor mye selger du for? ca 15/16 mill?

6088475[/snapback]

per poeng?

6088561[/snapback]

ja, det er noe slikt som er normalt... Men bestem pris dere, så vurderer eg fortløpende om det er grei sum :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bør jeg oppgradere huset mitt? Har det dårligste nå... Hva er grunn til å kjøpe nytt? hva er det egentlig jeg BØR ha?

6088915[/snapback]

 

Bunkers er eneste fordelen, men det snakkes om at det skal legges til en ny funksjon ang. dette.

 

 

Forresten, noen som har hørt noe om en funksjon om testamente? Det er visst slik at om en blir drept, kan han overføre alt automatisk til en venns konto.

Hørte det av en jeg muligens ikke kan stole på, så jeg spør likegodt her inne :)

Lenke til kommentar
Bør jeg oppgradere huset mitt? Har det dårligste nå... Hva er grunn til å kjøpe nytt? hva er det egentlig jeg BØR ha?

6088915[/snapback]

 

Bunkers er eneste fordelen, men det snakkes om at det skal legges til en ny funksjon ang. dette.

 

 

Forresten, noen som har hørt noe om en funksjon om testamente? Det er visst slik at om en blir drept, kan han overføre alt automatisk til en venns konto.

Hørte det av en jeg muligens ikke kan stole på, så jeg spør likegodt her inne :)

6089025[/snapback]

 

Tror jeg kanskje har hørt ideer om slikt før, men er ikke sikker. Hadde jo vært en litt bra funksjon da!

:thumbup:

 

 

Anyway, visst noen gidder å angripe meg på cdg får dere 4 mill. Har 2 gangstere i forsvar da, så visst dere mister peng, sender jeg de penga dere mister + 4 mill!

Nick - mummipappa

Lenke til kommentar
Bør jeg oppgradere huset mitt? Har det dårligste nå... Hva er grunn til å kjøpe nytt? hva er det egentlig jeg BØR ha?

6088915[/snapback]

 

Bunkers er eneste fordelen, men det snakkes om at det skal legges til en ny funksjon ang. dette.

 

 

Forresten, noen som har hørt noe om en funksjon om testamente? Det er visst slik at om en blir drept, kan han overføre alt automatisk til en venns konto.

Hørte det av en jeg muligens ikke kan stole på, så jeg spør likegodt her inne :)

6089025[/snapback]

 

Tror jeg kanskje har hørt ideer om slikt før, men er ikke sikker. Hadde jo vært en litt bra funksjon da!

:thumbup:

 

 

Anyway, visst noen gidder å angripe meg på cdg får dere 4 mill. Har 2 gangstere i forsvar da, så visst dere mister peng, sender jeg de penga dere mister + 4 mill!

Nick - mummipappa

6089182[/snapback]

 

Hvorfor bil du bli anngrepet?

 

Hvilken by bor dere i ? Jeg bor i Oslo.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...