Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nu er jeg på Mordet på de 3 hodene oppdrag, og jeg har hyret detektiv til å finne dem.. hvor mange timer lønner det seg? Jeg har lagt ut 6 timer på hver by pr person, og det ble ferdig uten noe resultat..

Endret av kimman
Lenke til kommentar
Nu er jeg på Mordet på de 3 hodene oppdrag, og jeg har hyret detektiv til å finne dem.. hvor mange timer lønner det seg? Jeg har lagt ut 6 timer på hver by pr person, og det ble ferdig uten noe resultat..

6074770[/snapback]

 

Jeg gidder ikke å ta det oppdraget i det hele tatt. Koster mer i kuler enn det smaker. Men nmkalkis sier vel 4 timer per by skal være nok. Men du får bare prøve igjen.

Lenke til kommentar
Nu er jeg på Mordet på de 3 hodene oppdrag, og jeg har hyret detektiv til å finne dem.. hvor mange timer lønner det seg? Jeg har lagt ut 6 timer på hver by pr person, og det ble ferdig uten noe resultat..

6074770[/snapback]

 

alle er i Oslo, men det erbug på det oppdraget

Lenke til kommentar

Nå er det ny svindel på gang... :!:

 

Hei.

Vi har laget en ny support side til Nordicmafia www.NordicMafiaSupportpage.piczo.com

Hvis du sliter med økonomi problemer eller du trenger kuler, bunker ja du kan tilogmed få plass hos politiet. når du har logget inn står d øverst til høyre:

 

Penger

Bunkerplass

Kuler

Politiet

 

Det er nye muligheter for deg.

Det er ikke helt klar enda så vennligst ikke send den til alle du kjenner.

Enj0y, ditt Nordicmafia Crew.

 

 

 

Dette ble sendt av brukeren "Drunk Sailor". Svindel på høyeste plan. Watch out, people. :cool:

Lenke til kommentar
Marius E: Det som han har skrevet er det dårligeste jeg har lest på lenge. Jeg hadde aldri i verden trudd på noe av det. :p

 

Siden er til og med fra piczo... :roll:

6078002[/snapback]

du tror kanskje ingen skriver inn passordet sitt på slike sider, men folk gjør det. har funnet dritmange folk som gjør det. pga at e ghar sneket meg inn på piczo sidene og sett hva folk skriver inn :tease:

 

------------------------

 

Men noen som har 20 poeng å selge?

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Begynte med dette jeg også. Blir fort hektet. he he.

Har holdt på en dag, og har jobbet meg opp til bråkmaker.

 

Tjente litt penger på black jack. Takk for det tipset.

6080346[/snapback]

et tips til, pass på med black jacken :p

6082462[/snapback]

 

Det fikk jeg erfare ja. men kom meg inn i cdg og der var det store penger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...