Davenci Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 vet, tror du må fikse på noen sikkerhetsinnstillnger på internetten. Sjekk FAQen så ser du det. Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg får snart bunker.. Si ifra om dere trenger.. Billig. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Fordelen er at der jeg putter filen har jeg selv mulighet til å slette, noe som er en betydelig fordel. Jeg laster opp nå snart, har ganske treg opplastning, dog. Edit: Stay tuned, halvt minutt. Endret 8. mai 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Burde tatt betaling for dette BTW, drit i å send meg PM folkens, alle får snart tilgang til boten... Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Og der var den opplastet! *Poff*, fjernet (Merk at denne mest sannsynlig vil bli slettet etterhvert!) Endret 8. mai 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Og der var den opplastet! SÅnn, kjekhaao 6065147[/snapback] Hvordan fpr man den til å virke? Endret 8. mai 2006 av Marius E Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Endre i login-filen. Start nordicmafia.exe MERK IGJEN: Jeg fjerner denne etter en stund, slik at den ikke sprer seg for mye. Ingen fare ennå, men Endret 8. mai 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Først unziper du den... Så går du inn i readme filen som følger med... Der det står "brukernavn", pusser du bort "brukernavn" og skriver inn brukernavnet ditt... Samme med der det står "passord", men der skriver du inn passordet ditt Så lagrer du readme filen og dobbelklikker på kamelen.. MERK IGJEN: Jeg fjerner denne etter en stund, slik at den ikke sprer seg for mye. Ingen fare ennå, men 6065196[/snapback] Bra Endret 8. mai 2006 av Camron Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Ok. brukernavn og pass skrevety inn.. Starta kamelen. Svart "dos" vindu kommer frem men ingenting skjer Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hos meg funker den. Logger inn og alt.. Raner bank, skriver kode osv. Men dos-vinduet blir borte etter en stund? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Faen er vitsen med og jukse a? skjønner ikke heelt poenget med og spille da! men, men... regner med at de må tilate i brannmur btw for de som velgier og juse Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Veldig tregt her, men den har kjørt i tyve minutter nå. Om den står over natten, skal man ikke se bort ifra at det blir litt. Hvor fort går den hos dere? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Går fort, eller, den gjør ting så fort det er mulig, det er jo tidsfrister i spillet... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 har lastet den ned, men gidd ikkje bruke den selge den for mange mrd. på salg søknad forumet hehe neida Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Går fort, eller, den gjør ting så fort det er mulig, det er jo tidsfrister i spillet... 6065418[/snapback] Det er sant. Spiller det så lite nå at jeg glemmer slik Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 har lastet den ned, men gidd ikkje bruke den selge den for mange mrd. på salg søknad forumet hehe neida 6065419[/snapback] Det er noe man IKKE bør gjøre i det hele tatt... Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Men hos meg lukker dos-vinduet seg etter en stund. Hva kommer dette av? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 En eller annen bug sikkert, er ikke slik her... Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Har du forsøkt å starte det via CMD? Start->Kjør->CMD. Naviger deg frem til programfilen. 'cd ..' for mappe opp 'cd *mappenavn*' for å skifte til mappe. (Og nå er den tatt ned etter enighet mellom meg og Camron. Grunnen er at om svært mange bruker den, blir det *veldig* fort merket av admin. Dere som har fått den; kos dere.) Endret 8. mai 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Funka likevel.. Tok bare litt tid før noe skjedde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg