Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!

B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvilke side linket du til?

6001502[/snapback]

Det vil du ikke vite egentlig. den er støgg som f...

Jeg advarer deg. Du kan risikere å må restarte maskina pga mailpopups og siden flasher igjennom en rekke med kjempestygge bilder. Jeg vil ikke ha noe på advarselmåleren min for dette

www.gabe newell.com

Fjern mellomrommet i adressa om du MÅ inn på den. Fullt at flytende drit og slikt. Ikke for barn

Lenke til kommentar
hvilke side linket du til?

6001502[/snapback]

Det vil du ikke vite egentlig. den er støgg som f...

Jeg advarer deg. Du kan risikere å må restarte maskina pga mailpopups og siden flasher igjennom en rekke med kjempestygge bilder. Jeg vil ikke ha noe på advarselmåleren min for dette

www.gabe newell.com

Fjern mellomrommet i adressa om du MÅ inn på den. Fullt at flytende drit og slikt. Ikke for barn

6001607[/snapback]

det så slemt og linke til sånne sider. Du veit det skjer noe dritt, men har veldig lyst til å gå inn.. Men uff, står imot :ohmy:

Lenke til kommentar

han som blei drept, eller han som drepte?

du kan selge vitne informasjon til vennene av offeret for at dei skal få vite hvem som drepte han, eller du kan selge det til drapsmannen for at ingen andre skal få vite at det va han som drepte han.

Endret av vegis
Lenke til kommentar

fy faen, hele nordic spillet kan få låv å brenne godt og lenge.

tapte 140 000 000kr igjen på black jack. e seriøst ikkje mulig å få tak i penger lengre. faen skal eg få meg penger egentlig? :realmad:

No har eg INGEN penger igjen lenger :(

Noen som kan låne meg litt penger tenker på 2 mrd ca? :)

Endret av vegis
Lenke til kommentar

tapte 140 000 000kr igjen på black jack. e seriøst ikkje mulig å få tak i penger lengre. faen skal eg få meg penger egentlig? :realmad:

6006091[/snapback]

hah, ikke mulig å få penger? du hadde jo syklig mye da! hvorfor ikke spare litt før du tipper alt? :p er lov og holde igjen litt vettu...

edit:fin fin norsk

Endret av beneiro
Lenke til kommentar

6006091[/snapback]

hah, ikke mulig å få penger? du hadde jo syklig mye da! hvorfor ikke spare litt før du tipper alt? :p er lov og holde igjen litt vettu...

edit:fin fin norsk

6006297[/snapback]

sykelig masse? 140 mill er langt i fra masse, det er noe du tjener på 10 minutt.

QuentinTarantino tapte i dag 20 mrd på black jack, bare slik at omverden får vite hvilke gambler han er :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...