Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvilke side linket du til?

6001502[/snapback]

Det vil du ikke vite egentlig. den er støgg som f...

 

Jeg advarer deg. Du kan risikere å må restarte maskina pga mailpopups og siden flasher igjennom en rekke med kjempestygge bilder. Jeg vil ikke ha noe på advarselmåleren min for dette

www.gabe newell.com

Fjern mellomrommet i adressa om du MÅ inn på den. Fullt at flytende drit og slikt. Ikke for barn

 

Lenke til kommentar
hvilke side linket du til?

6001502[/snapback]

Det vil du ikke vite egentlig. den er støgg som f...

 

Jeg advarer deg. Du kan risikere å må restarte maskina pga mailpopups og siden flasher igjennom en rekke med kjempestygge bilder. Jeg vil ikke ha noe på advarselmåleren min for dette

www.gabe newell.com

Fjern mellomrommet i adressa om du MÅ inn på den. Fullt at flytende drit og slikt. Ikke for barn

 

6001607[/snapback]

det så slemt og linke til sånne sider. Du veit det skjer noe dritt, men har veldig lyst til å gå inn.. Men uff, står imot :ohmy:

Lenke til kommentar

fy faen, hele nordic spillet kan få låv å brenne godt og lenge.

 

tapte 140 000 000kr igjen på black jack. e seriøst ikkje mulig å få tak i penger lengre. faen skal eg få meg penger egentlig? :realmad:

 

No har eg INGEN penger igjen lenger :(

 

 

Noen som kan låne meg litt penger tenker på 2 mrd ca? :)

Endret av vegis
Lenke til kommentar
fy faen, hele nordic spillet kan få låv å brenne godt og lenge.

 

tapte 140 000 000kr igjen på black jack. e seriøst ikkje mulig å få tak i penger lengre. faen skal eg få meg penger egentlig? :realmad:

 

No har eg INGEN penger igjen lenger :(

 

 

Noen som kan låne meg litt penger tenker på 2 mrd ca? :)

6006091[/snapback]

hah, ikke mulig å få penger? du hadde jo syklig mye da! hvorfor ikke spare litt før du tipper alt? :p er lov og holde igjen litt vettu...

 

edit:fin fin norsk

Endret av beneiro
Lenke til kommentar
fy faen, hele nordic spillet kan få låv å brenne godt og lenge.

 

tapte 140 000 000kr igjen på black jack. e seriøst ikkje mulig å få tak i penger lengre. faen skal eg få meg penger egentlig? :realmad:

 

No har eg INGEN penger igjen lenger :(

 

 

Noen som kan låne meg litt penger tenker på 2 mrd ca? :)

6006091[/snapback]

hah, ikke mulig å få penger? du hadde jo syklig mye da! hvorfor ikke spare litt før du tipper alt? :p er lov og holde igjen litt vettu...

 

edit:fin fin norsk

6006297[/snapback]

sykelig masse? 140 mill er langt i fra masse, det er noe du tjener på 10 minutt.

 

QuentinTarantino tapte i dag 20 mrd på black jack, bare slik at omverden får vite hvilke gambler han er :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...