VegardStr Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg selger penger/bank prosentutregner. Den er i openoffice format altså et regneark. denne kan spare deg for mye bry og har hittil regnet rett. Jeg tar 5 mill per pers. Du trenger: Regnearket: HER (10 kb) Winrar (1.1 mb) Openoffice 5 mill nordicpenger passordet til regnearket får du i pm Regnearket i aksjon Edit: heter -yoshigutt- på nm 5999629[/snapback] dette skjønte eg ikkje Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Spilte Nordic Mafia før. Men "spillet" SUGER! =D Syntes det var morsomt før restarten deres for en stund siden. Var Kaptain og hadde ganske mye penger og slik ZayCon Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 hahahahah leste i "kjøp salg forumet" der det var en side som heter nordibank.piczo.com elns. og eg hacket den siden, og fikk tak i passord til bruklere som har flere mrd inne på kontoen, skal eg svindle? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Jeg skjønte systemet til Tor-Martin. ...og om jeg har litt god tid nå, og Excel, lager jeg en gratis versjon, om det er etterspørsel Ang. hacking av slike sider, så klarte Opera å vise en kolonne med alle brukernavn og passord. Gikk inn på et par, men var bare småtteri, spilte Blackjack og vant noen tusen et sted, da Endret 27. april 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 wow. kom over en fyr no med 300 mill på hand, skal eg ta alt? Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Til alle her. Brukeren Mafiabåss her på forumet har lurt til seg min profil. Jeg fikk en brukeren av han for lenge siden, men da trengte jeg den ikke. I nyere tid døde min egen bruker, og jeg begynte å bruke brukeren som jeg fikk av ham. Men her i forrige uke kunne jeg plutselig ikke logge inn pga. galt passord. Jeg laget en ny profil, og oppdaget til min store forskrekkelse at den jeg hadde fått av ham var pålogget! Jeg sendte derofr en PM til ham her på forumet og ba ham om å gi meg passordet til profilen min, men han svarer ikke. Så hvis jeg ikke får brukeren min igjen, slutter jeg på flekken. Vil bare at alle skal vite at Mafiabåss svindler så det ryker. (Dette var en assassin, for de som lurte) Så, Mafiabåss! Hvis du vil ha tilliten fra forumet tilbake, er det best for deg at jeg får profilen min tilbake.... Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg har noen kuler til overs. Blir noen med å "spleiser"? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 hjalp en for 200 mill no Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg skal prøve å få kontakt med ham før noen evt. dreper noen her. Men fint å høre at folk backer meg opp! Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg sier ifra hvis vi evt. skal slippe en ildvegg mot brukeren, skal prøve å få kontakt med ham først. Noen som har msn-adressen hans? Står ikke i profilen, nemlig! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 *informasjon* 6000606[/snapback] Rank: Bråkmaker Bosted: London Gjeng: Ingen Penger: 699,011 kr Kuler: 5,000 stk Våpen: Glock 17 Beskyttelse: Livvakt Liv: 100% Jeg kan se hva jeg kan hjelpe med. Jeg har noen kuler til overs.Blir noen med å "spleiser"? 6000625[/snapback] Vet ikke hvor mye skade en bråkmaker kan gjøre på assain, men jeg er med. Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Som sagt: Jeg skal kontakte ham først. Ingen som har msn-adressen hans? Vil VELDIG gjerne gi ham en overhøvlig. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Skogli: En kule er en kule, uansett rank, men det kommer anpå våpen, såklart. Men vi får legge ned våpnene sålenge, da. OM det blir "krig", så får vi nesten avtale et tidspunkt via PM. Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Skogli: En kule er en kule, uansett rank, men det kommer anpå våpen, såklart. Men vi får legge ned våpnene sålenge, da. OM det blir "krig", så får vi nesten avtale et tidspunkt via PM. 6000904[/snapback] Ja, ikke gjør noe nå! :O Er det muligheter for å få den tilbake, gjør jeg det. Hvis ikke, *imitere kuttet strupe* Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Den er grai! *sikte seg inn* *Ligge i klarstillig, vente på signal* Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 For en uke siden stappet jeg 27400 kuler inn på en venn. Hvor mye kuler må jeg stappe inn igjen hvis han er gangster? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 se på www.nmkalkis.com der får du vite det meste Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Blir vist drept jeg.. Linka til en stygg side så kommer den kaptain å ser den. Han blei sur. jaja. *flytte alt jeg har til en venn av meg* Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 hvilke side linket du til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg