VegardStr Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 ingen som kan låne meg 2 milliarder nei nei nei... til dere som låner meg penger, dere får dei igjen innen neste helg Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Hei! Håper det er greit jeg spørr i denne tråden siden det er ang. NM. Jeg og to stykker til driver en side, der vi selger bilder til NordicMafia spillere (for nordic penger selvfølgelig ). Går for det meste i "Protected by" bilder selvom jeg egentlig ikke helt skjønner hva som er så bra med det. Problemet er at det er bare jeg og en av de andre som klarer å lage "gode" (ikke for å skryte, men likevel...) bilder. Og siden han andre bare jobber 25% stilling klarer ikke jeg å ta meg av alle bestillingene alene. Får opp mot 4 bestillinger hver dag... Så om det er noen som har lyst til å tjene en god del penger ved å lage bilder, så er det bare sende meg en PM. Lønn osv. kan vi evt diskutere senere. Valgte å ikke linke til siden vår, siden jeg ikke vil reklamere i en annen sin tråd Sender alt du trenger å vite hvis du sender meg en PM. Mvh. Lasse (Det er ikke snakk om ekte penger på noen måte, i tilfelle noen missforstod. ) EDIT: Vil gjerne vite litt om hva du bruker til å lage bilder osv. Endret 22. april 2006 av Kanetheheatsink Lenke til kommentar
sixx Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 no har jeg blitt drept 3 ganger...gir opp spillet:P kan noen hevne seg på en som heter "loginsug"? trur han hette det han som drepte meg.... Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 MAXILA hvem er det som leder i beste angriper-graia Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hvor mye sjanse har dere for biltyveri på gata? Har bare 40% jeg, og den svinger opp og ned. Hvordan kan jeg få den oppover? Og: Hvordan kan jeg bære mer stuff? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Når du får misslykket så går prosenten opp Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 har 40% nå men den svinga innom 29% tidligere på dagen Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hvordan kan jeg tjene penger? Blacjack er ikke gunstig i lengden med mindre man satser så lite at det tar evigheter å se forskjell.. Ikke klarer jeg å stjele biler ab noen nevneverdig verdi heller.. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Du er nødt til å gjøre endel slikt i begynnelsen, men når du blir Bråkmaker, kan du bli medlem i Club de Gangster, og angripe folk som du ser reklamerer med "CDG 4 mill. null forsvar". Fire millioner hver gang, er ikke ille akkurat, det Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Vurderer å satse alle mine 500 mill i blackjack... hmm.. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Om du er lur, bruker du det gamle "sprenge banken"-trikset. Sats X kr. Taper du, satser du X*2. Taper du nå, satser du X*2*2, og så videre. Før eller siden er du nødt til å vinne, så det vil lønne seg (Om du har nok penger til å holde det gående, vel og merke.) Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) MAXILA hvem er det som leder i beste angriper-graia 5972907[/snapback] tror nok det er du og anjensen men må bare skaffe litt mere penger så kan jeg dele ut til de som angriper meg mest Endret 23. april 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hvis du har prøvd å drepe noen, men misslykkes. Er han skadet eller må du spare 30000kuler for å lykkes neste gang?Han har ikke vært pålogget siden 3.april så han har ikke vært innom sykehuset. Lenke til kommentar
reds Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Huff, er det flere enn meg som sliter med å få logget inn? Jeg veit jeg skriver riktig passord og greier, men det funker bare ikke. Har prøvd å få nytt passord, men det virka heller ikke. Sender mail til support, for se hva som skjer. Hvis jeg er blokka (av en eller annen merkelig grunn), slutter jeg på flekken. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Huff, er det flere enn meg som sliter med å få logget inn? Jeg veit jeg skriver riktig passord og greier, men det funker bare ikke. Har prøvd å få nytt passord, men det virka heller ikke. Sender mail til support, for se hva som skjer. Hvis jeg er blokka (av en eller annen merkelig grunn), slutter jeg på flekken. 5974164[/snapback] samme som meg.. lurer på om servewren begynner å bli stappa full av brukere nå Lenke til kommentar
JUL Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 30 mrd til den som dreper ali 2 Lenke til kommentar
............... Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Huff, er det flere enn meg som sliter med å få logget inn? Jeg veit jeg skriver riktig passord og greier, men det funker bare ikke. Har prøvd å få nytt passord, men det virka heller ikke. Sender mail til support, for se hva som skjer. Hvis jeg er blokka (av en eller annen merkelig grunn), slutter jeg på flekken. 5974164[/snapback] samme som meg.. lurer på om servewren begynner å bli stappa full av brukere nå 5974595[/snapback] serveren har alltid vært stappa full! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 30 mrd til den som dreper ali 2 5974622[/snapback] siden du har så mange penger, kunne eg lånt 20 mrd av deg? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) no har jeg blitt drept 3 ganger...gir opp spillet:P kan noen hevne seg på en som heter "loginsug"? trur han hette det han som drepte meg.... 5970284[/snapback] He he. Skal se hva jeg får gjort med han. Skal også se hva jeg får gjort med ali 2. Etter Commander in Chief får dere vite min status. Min bruker: Bankkonto Kontoeier: *vil ikke oppgi brukernavn enda* Bankbalanse: 22,367,750 kr Rank: Bråkmaker Bosted: London Gjeng: Ingen Penger: 2,728 kr Kuler: 5,000 stk Våpen: Glock 17 Beskyttelse: Livvakt Liv: 100% Endret 23. april 2006 av Skogli Lenke til kommentar
JUL Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 30 mrd til den som dreper ali 2 5974622[/snapback] siden du har så mange penger, kunne eg lånt 20 mrd av deg? 5975006[/snapback] har ikke mer enn 30 mrd pga han dritten av en svindler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg