Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei da er du nok ganske sikra ;) burde nesten spurt om cd-keyen også :p bare sånn i tilfelle!

5935977[/snapback]

fikk faktisk kontoen før eg betalte så eg kunne godt svindlet han, men sån type menneske e eg ikkje :p

5936003[/snapback]

ehe :p nei uff.. det hadde jeg faktisk alldri gjort, gitt fra meg den før jeg fikk noe! hmm.. jaja, kos deg med cs nå:p og, hvis du fikk cd-keyen kunne du spilt hl2 lovlig, bare å, ja..

Lenke til kommentar
nei da er du nok ganske sikra ;) burde nesten spurt om cd-keyen også :p bare sånn i tilfelle!

5935977[/snapback]

fikk faktisk kontoen før eg betalte så eg kunne godt svindlet han, men sån type menneske e eg ikkje :p

5936003[/snapback]

ehe :p nei uff.. det hadde jeg faktisk alldri gjort, gitt fra meg den før jeg fikk noe! hmm.. jaja, kos deg med cs nå:p og, hvis du fikk cd-keyen kunne du spilt hl2 lovlig, bare å, ja..

5936075[/snapback]

CD-Key'en ligger vel registrert innpå den steam-kontoen fra før av. ;)

Endret av datating
Lenke til kommentar
OMG. dette e nesten til å grine av:

 

personen eg kjøpte HL2 for tidligere i dag bruker samme pasord på nordic mafia som han hadde på steam acounten sin :p

 

skal eg svindle? :p  :tease:

5937374[/snapback]

 

kan du gi meg 10 mill av pengene hans?

 

EDIT: heter dukecoke

Endret av avas_2
Lenke til kommentar
OMG. dette e nesten til å grine av:

 

personen eg kjøpte HL2 for tidligere i dag bruker samme pasord på nordic mafia som han hadde på steam acounten sin :p

 

skal eg svindle? :p  :tease:

5937374[/snapback]

hah så genialt :p Er jo noen som er mindre smarte for å si det sånn. Spørr han om hotmailen hans ;) hehe.. nei uff, skal ikke oppfordre til svindel..

(men er litt morro :p )

Lenke til kommentar
OMG. dette e nesten til å grine av:

 

personen eg kjøpte HL2 for tidligere i dag bruker samme pasord på nordic mafia som han hadde på steam acounten sin :p

 

skal eg svindle? :p  :tease:

5937374[/snapback]

hah så genialt :p Er jo noen som er mindre smarte for å si det sånn. Spørr han om hotmailen hans ;) hehe.. nei uff, skal ikke oppfordre til svindel..

(men er litt morro :p )

5937751[/snapback]

no har han skiftet passord :(:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...