Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, kjøp sofaer i Stockholm, og frakt de til London, så får du gjort unna det første oppdraget, og da blir det noen hundretusener på deg:)

5353447[/snapback]

 

ok...:yes:

 

jeg er i stockholm allerede, er det bare å kjøpe i undergorund, fly til london, selge dem i underground, og gjøre det helt til jeg er ferdig?

 

forresten; taper jeg eller tjener jeg penger på det oppdrage?

Lenke til kommentar

Du taper ikke penger på det nei. Du vil jo få tilbake pengene for sofaene hele tiden, samt at du mottar en fin sum når det hele er gjort.

 

Klikk på oppdrag, og les der.

 

Såvidt jeg kan se så gjør du det riktig ja.

 

Kjøp sofa i Stockholm

Selg dem i London.

 

Prøv igjen om det ikke fungerer da.

Lenke til kommentar
Jeg gir 100.000 til den som har dette i signaturen sin her på forumet, i 5 måneder:

 

 [B]I[/B] [COLOR=red][B]love[/B][/COLOR] [URL=http://www.diskusjon.no/index.php?showuser=49161][COLOR=black][B]Fargoth[/B][/COLOR][/URL]!

Ser slik ut:

 

I love Fargoth!

 

:p

 

Edit: Grov typo.

5353199[/snapback]

 

 

100000kr er små penger i Nordic!

Endret av wilai
Lenke til kommentar
Du er pengegal du :p

5353843[/snapback]

 

jepp :D

 

men en annen ting: når jeg har stjelt en bil, hva burde jeg gjøre da? legge den ut i salg i bruktbil område ?

 

EDIT: hjelp?!?! jeg finner ikke bilen min igjen etter at jeg stjelte den, jeg gikk først på selg bruktbil, men så, så finner jeg de ikke igjen ? hva skal jeg gjøre?

 

EDIT: så at eiern hadde tatt tilbake bilen :blush:

Endret av alex91
Lenke til kommentar
Du er pengegal du :p

5353843[/snapback]

 

jepp :D

 

men en annen ting: når jeg har stjelt en bil, hva burde jeg gjøre da? legge den ut i salg i bruktbil område ?

 

EDIT: hjelp?!?! jeg finner ikke bilen min igjen etter at jeg stjelte den, jeg gikk først på selg bruktbil, men så, så finner jeg de ikke igjen ? hva skal jeg gjøre?

 

EDIT: så at eiern hadde tatt tilbake bilen :blush:

5353853[/snapback]

send den til Oslo (billigst frakt)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...