Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!

B4stian

Anbefalte innlegg

omg, jeg sendte nettopp alle pengene mine til en død spiller :S Han skulle låne dem til renter og jeg sendte til den gamle brukeren hans. 12,5 mrd rett i dass! Surt! Jævlig sløvt av meg, så nå er jeg omtrent på bar bakke igjen :p Men skal bygge meg opp!

Endret av QuentinTarantino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
omg, jeg sendte nettopp alle pengene mine til en død spiller :S Han skulle låne dem til renter og jeg sendte til den gamle brukeren hans. 12,5 mrd rett i dass! Surt! Jævlig sløvt av meg, så nå er jeg omtrent på bar bakke igjen :p Men skal bygge meg opp!

5931617[/snapback]

oida, fult mulig du var litt slv der ja.. Hvorfor gjorde du det? skjekker du ike først?

Lenke til kommentar

5931617[/snapback]

oida, fult mulig du var litt slv der ja.. Hvorfor gjorde du det? skjekker du ike først?

5931882[/snapback]

Hehe, glemte meg rett og slett. Tasta feil :p

Lenke til kommentar

5931617[/snapback]

5931882[/snapback]

Hehe, glemte meg rett og slett. Tasta feil :p

5931998[/snapback]

hehe, dummeste tastetrykket du noen gang har gjort vil jeg tro :p men er vel ikke så vanskelig for deg å bygge opp.. ;) stå på..

Lenke til kommentar
JEg syns det er skikkelig dritt spill. Man bare trykker på knapper og utretter ikke noe. Taper spill!

Zorry as bare det jeg syns!

5933549[/snapback]

Eh, kan du definere taper spill? Er ikke alle som liker BF2, cs, obvilion og alle de kjente spillet. Dette er et kjekt spill som får tia til å gå, trenger ikke spille det 24/7, men spiller når du ikke har noe å gjøre.. Eller spille det 24/7 da, som mange gjør :p eheh..

Lenke til kommentar
JEg syns det er skikkelig dritt spill. Man bare trykker på knapper og utretter ikke noe. Taper spill!

Zorry as bare det jeg syns!

5933549[/snapback]

Eh, kan du definere taper spill? Er ikke alle som liker BF2, cs, obvilion og alle de kjente spillet. Dette er et kjekt spill som får tia til å gå, trenger ikke spille det 24/7, men spiller når du ikke har noe å gjøre.. Eller spille det 24/7 da, som mange gjør :p eheh..

5933700[/snapback]

Det er ikke noe fremtid i det liksom. Jeg spilte det selv i 2 år, og jeg angrer på hvert minutt jeg brukte på det spillet as!

Lenke til kommentar

fy faen. stjal i går en Mercedes, fraktet den med en feiltagelse til stockholm, så i dag trykte eg på å frakta bilen til moskva "er på oppdrag nr.2" Men etter eg trykte på at bilen skulle flyttes kom det opp på skjermen "bilen fraktes no til Moskva" men den er fjernet fra listen :realmad:

Edit. fant ut at bilen blei omgjort til 1 av 8 i oppdraget :p:)

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...