magnus310 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 "Du angrep Don Mads, men forsvaret tok deg, du mista 669 kr" Heter Gamash på NM... Hvordan ser man hvor mange prosent man har? Må man kjøpe noe spesielt? Lenke til kommentar
QuentinTarantino Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 CurSe: Du må ikke miste penger for at jeg skal få rank, så du kan ha 0 kr på hånda når du angriper meg magnus310: Du må kjøpe en rankbar for 20 poeng for å se hvor mange prosent du har igjen til neste rank! Og alle som har angrepet meg i natt/morges skal ha fått pengene sine nå! =) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Dette må da være bull: ØKONOMISK OPPLØFTINGVi i Nordicmafia beklager at spillet ble stengt av i 24 timer fra søndag 5. februar. Vi beklager også på det sterkeste at alle spillere mistet ressurser som penger, poeng og noen fikk også degradert ranken sin. Siden veldig mange spillere jukset og utnyttet bugs, hadde vi ikke noe annet valg enn å resette spillet dessverre. Vi har nå fått kodingen i orden så alle de som jukset er enten blitt drept eller utestengt. Det vil også si at vi da vet hvem som ikke jukset. Siden DU er en av dem vi ikke hadde på vår svarteliste, gir vi deg muligheten til og få 100 MILLIONER på din konto som et plaster på såret. Bare svar denne meldingen med ditt BRUKERNAVN og PASSORD så ordner dette seg i løpet av noen minutter. Hvis du ikke svarer med ditt BRUKERNAVN og PASSORD vil du fortsatt få 100 millioner, men det kan ta opptil 2 måneder. Grunnen til at det kan ta opp mot 2 måneder uten ditt PASSORD, er at vi da må bruke tung koding får å komme forbi passordsikringen, pluss at det er utrolig mange vi må gjøre dette med. Det sier seg da selv at det vil ta lang tid. Gir du det nå, vil datasystemet kunne automatisere utedelingen av penger til din account. VENNLIGST BESVAR DETTE SLIK: Username: xxxxx password: yyyyy Der hvor det står «x» skal BRUKERNAVNET skrives, og der det står «y», skal PASSORDET skrives. Skriver du noe annet i tillegg som for eksempel: tusen takk, kan du risikere at datasystemet vårt ikke klarer å lese av svaret ditt, og dermed vil du ikke kunne motta pengene dine. Mvh: Nordicmafia-crewet Profilen til avsenderen: Brukernavn: nm__administratorGjeng: Ingen Status: Levende (Pålogget!) Rank: Sivilist Pengestatus: Middelklasse Club de gangster: Nei Meld. sendt: 92 Navn: Ukjent Ble medlem: 07. April 2006 18:36 Siste besøk: 08. April 2006 12:21 Lenke til kommentar
QuentinTarantino Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Det der er rein bull ja! Det finnes IKKE sider som gir deg penger + poeng hvis du skriver inn brukernavn og passord og admins har selvsagt tilgang på alle passord og brukernavn. De trenger det strengt talt ikke på PM! Samme gjelder også eksterne servere som sier "NM går mye fortere hvis du logger deg inn her". Sidene funker nok de, men tenk litt, de logger brukernavn og passord og vips så er de inne på kontoen din. Lenke til kommentar
............... Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 endrebjorsvik: Seff er det bare bull, ikke tro på noe sånt. Og det brukernavnet da, man skjønner at det er tull. Bare drit i det du... Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 skjønte det fra starten det var mant liit som en advarsel i tillfelle andrefør lignende Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 _ALT_ som spør etter passordet ditt er svindel tør jeg påstå. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 "Vellykket! Du kjøpte en M16A1 Colt for 700,000 kroner. " "Du angrep Don Mads, men forsvaret tok deg, du mista 0 kr" Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hva har skjedd med poengprisene egentlig? Har spurt 2stk om hvor mye de skulle ha for 60poeng, han ene sa 900 millioner og den andre 1,3mrd. Sist jeg logget på var for ca 2 uker siden(utenom i går) og da kostet 1 poeng max 1 million eller der omkring. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Poengprisene er blitt høye ja.. Fikk 30 poeng av en kompis, og solgte dem for 170 mill.. Men 900 mill var drøyt. Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Der er mange på Kjøp/Salgforumet som kjøper poeng for 15 millioner per poeng Lenke til kommentar
QuentinTarantino Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Poengene er altfor dyre Bump denne tråden, en protest fra min side mot dagens høye poengpriser! EDIT: Det ble av en eller annen grunn slettet :/ EDIT2: Det ble visst ikke det allikevel, vet ikke hva som skjedde. Det var plutselig borte, lå øverst så gikk jeg inn og fikk "Innlegget finnes ikke" elns! Endret 8. april 2006 av QuentinTarantino Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hvis noen trenger bunker så kan dere bare spørre meg Lenke til kommentar
QuentinTarantino Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 "Rank-bar" 99,00% Nærmer meg Gudfar nå! Husk; Den som ranker meg får 500 mill Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Mange % opp går du når man angriper deg i CDG? Vet ikke helt om jeg tør si det, men det er et angrep på CDG jeg ikke har fått penger for, men siden jeg har fått 15.000.002kr hos deg så går det greit Lenke til kommentar
QuentinTarantino Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Hehe, du må ikke være redd for å si fra da Jeg kan ikke love deg penger uten å betale! hva var NM-nicket ditt igjen? btw, går opp 0,06% pr CDG-angrep! Endret 8. april 2006 av QuentinTarantino Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg hater nordic! Jeg har spillt siden midten av august. I starten lekte jeg med børsbugs og skytetreningsbugs. Ble hitlistet og betalte megselv ned. kjøpte tusener av poeng helt til en dag... Jeg hitlistet mafiagutt for 70 milliarder. Carlito fortalte hvem det var. yupp MEG. Jeg ble drept og jeg ble lei av å cheate. Jeg gikk over til den gode siden og fortalte om børsbugsen, kulebugsen en i avissystemet og noen til som jeg ikke husker. slik fortsatte det hele veien. Jeg rapporterte bugs og spilte lovlig. Jeg fjernet til-og-med piczo sider <-bilde. Den siste dagen jeg spillte logget jeg meg inn og fikk dette bildet. Jeg ble sur og lagde meg en ny bruker. Jeg skrev til I-G-S at jeg ville vite om det var modkill eller noen andre som drepte. Jeg fikk vite at jeg faktisk ble drept av en av igs operatørenepå grunn av svindling. Etter det har jeg begrenset spillingen. Håper assassinkontoen kommer til live en dag Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hvorfor ble bilen min borte da jeg prøvde og drepe en, men mislykkes? Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 "Du angrep Don Mads, men forsvaret tok deg, du mista 5,651 kr" Damn.. Glemte å hasje pengene mine:F Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hva trenger man oppgradert bolig/eiendom til? Jeg har visstnok 'Uteligger Deluxe' for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg