Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!

B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da får vel Edge dobbel betaling da :) jeg angrep han og sendte tilbake pengene rett før deg

5883604[/snapback]

Du har overført 10,000,000 kr til Marcelius.

Var han som angrep meg rett etter *Thug*/tsaren så han får da pengene du egentlig skulle hatt :p Vet ikke hvem han er her inne!

"Du angrep Don Mads, men forsvaret tok deg, du mista 0 kr"

Hvor langt har du komt i rankijngen din no?

"Rank-bar"

96,39%

Regner med at jeg er Gudfar i dag/morgen!

Kan si at den som ranker meg her inne/er den siste som angriper meg før jeg ranker meg kan få, tja.. 500 millioner =)

Lenke til kommentar
vis man leier detektiver på nm hvordan kan man gjøre så man får brevet rundt klokka 12?

startet klokka 8 og fant det klokka 9, hva burde jeg gjøre stod 4 timer at jeg skulle ha det på på nmkalkis.com

5885302[/snapback]

Det beste er å starte et firetimersøk litt før klokka 23, da bruker detektivene ca. en time på å finne personen du søker etter. Jeg har prøvd med ettimerssøk før, men da fant ikke detektivene personen jeg søkte etter. Så firetimerssøk er av en eller annen grunn best!

Og til alle som har angrepet meg; Jeg har vært på kino og sender derfor pengene deres nå =)

Lenke til kommentar
som jeg har skjønt det, får du 5 mil for å angripe don mads?

5884346[/snapback]

Er det en på forumet? Angrep han tidligere i dag og fikk 5.000.001kr tilbake. Trodde man måtte tape penger for at han skulle få rank på cdg, så jeg lot 1kr være igjen på hånden :wee:

Lenke til kommentar

tre stk angrep i natt, dvs 15 mill :D yay, som eg venter på. ennå ikkje fått dei :p

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...