pogcj Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Du må jo si hvem du har vitnet sin død.. så kanskje en av vennene hans/gjengen hans vil kjøpe screenshot av det 5877018[/snapback] Hvor mye får jeg for en vitnebrev? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) fikk dette nå netopp ganske sikker på at det er scam men for å være på den sikre sidenfikk den fra: nm_administrator ØKONOMISK OPPLØFTING Vi i Nordicmafia beklager at spillet ble stengt av i 24 timer fra søndag 5. februar. Vi beklager også på det sterkeste at alle spillere mistet ressurser som penger, poeng og noen fikk også degradert ranken sin. Siden veldig mange spillere jukset og utnyttet bugs, hadde vi ikke noe annet valg enn å resette spillet dessverre. Vi har nå fått kodingen i orden så alle de som jukset er enten blitt drept eller utestengt. Det vil også si at vi da vet hvem som ikke jukset. Siden DU er en av dem vi ikke hadde på vår svarteliste, gir vi deg muligheten til og få 100 MILLIONER på din konto som et plaster på såret. Bare svar denne meldingen med ditt BRUKERNAVN og PASSORD så ordner dette seg i løpet av noen minutter. Hvis du ikke svarer med ditt BRUKERNAVN og PASSORD vil du fortsatt få 100 millioner, men det kan ta opptil 2 måneder. Grunnen til at det kan ta opp mot 2 måneder uten ditt PASSORD, er at vi da må bruke tung koding får å komme forbi passordsikringen, pluss at det er utrolig mange vi må gjøre dette med. Det sier seg da selv at det vil ta lang tid. Gir du det nå, vil datasystemet kunne automatisere utedelingen av penger til din account. VENNLIGST BESVAR DETTE SLIK: Username: xxxxx password: yyyyy Der hvor det står «x» skal BRUKERNAVNET skrives, og der det står «y», skal PASSORDET skrives. Skriver du noe annet i tillegg som for eksempel: tusen takk, kan du risikere at datasystemet vårt ikke klarer å lese av svaret ditt, og dermed vil du ikke kunne motta pengene dine. Mvh: Nordicmafia-crewet 5877308[/snapback] Bare piss alt sammen. Du gir aldri fra deg brukernavn og passord til noen! En ting skal du ha som tommelfingerregel med Nordic Mafia. Alt og alle er svindlere til det motsatte er bevist. Endret 6. april 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hvorfor kan jeg ikke drepe noen? Når jeg prøver og drepe kommer denne meldingen opp: "NordicMafia tillater kun 22 drap hver dag". Jeg er bråkmaker, må jeg være høyere enn det for å drepe? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hvorfor kan jeg ikke drepe noen? Når jeg prøver og drepe kommer denne meldingen opp: "NordicMafia tillater kun 22 drap hver dag". Jeg er bråkmaker, må jeg være høyere enn det for å drepe? 5877671[/snapback] Det står jo hvorfor. Maks 22 drap per dag totalt i NM. Hvis du skal drepe noen bør du sitte ved PC rett etter midnatt for å gjøre det, da "klokka" starter på nytt. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hvorfor kan jeg ikke drepe noen? Når jeg prøver og drepe kommer denne meldingen opp: "NordicMafia tillater kun 22 drap hver dag". Jeg er bråkmaker, må jeg være høyere enn det for å drepe? 5877671[/snapback] Det står jo hvorfor. Maks 22 drap per dag totalt i NM. Hvis du skal drepe noen bør du sitte ved PC rett etter midnatt for å gjøre det, da "klokka" starter på nytt. 5877681[/snapback] Åja, hehe, jeg trodde det var maks 22 drap per bruker per dag. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 "Du angrep Don Mads, men forsvaret tok deg, du mista 0 kr" hehe... Hvem er det her som har høyest hasj produskjon pr. dag? selv har eg 11kg. Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg fikk tilbud for vitne informasjonen, den var på 200000kr. Er dette bra deal? Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Nei, det vil ikke jeg si... Kan nok presse for mer, tror jeg nok. Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Trur dere at kjøperen betaler halv milliard for det? Det var en gangster som drepte hitman Lenke til kommentar
QuentinTarantino Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hasj hver 24.time: 148874 g Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 hasj pr. døgn: 44110g er jo bra det å nesten 4 mil Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 for 1 mill for mine 11kg eg Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 " Du angrep Don Mads, men forsvaret tok deg, du mista 0 kr" Det har det med å bli slik Hasj hver 24.time: 70840 g Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 " Du angrep Don Mads, men forsvaret tok deg, du mista 0 kr" er Nordicsvindlere.moo.no et trygt sted å logge seg inn på, med NM brukernavn og passord? Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Selvfølgelig vegis Jeg aner et snev av sarkasme der.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) sarkasme? hva betyr det? Endret 6. april 2006 av vegis Lenke til kommentar
QuentinTarantino Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg kan dessverre ikke sende penger til folk som angriper meg i DAG Grunnen til dette er at jeg ganske enkelt har gått inn i bunker nå (Ja, det er tidlig, men jeg har STORE nettverksproblemer og vil ikke ta noen sjanser på at nettet skal falle ut noen minutter før klokka 24)! Dere som har angrepet meg etter at jeg gikk i bunker vil få pengene deres i morgen, så får dere andre avgjøre om dere vil angripe meg i dag og få penger i morgen eller om dere vil angripe noen andre i mellomtiden Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hvordan angriper man? Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg kan dessverre ikke sende penger til folk som angriper meg i DAG Grunnen til dette er at jeg ganske enkelt har gått inn i bunker nå (Ja, det er tidlig, men jeg har STORE nettverksproblemer og vil ikke ta noen sjanser på at nettet skal falle ut noen minutter før klokka 24)! Dere som har angrepet meg etter at jeg gikk i bunker vil få pengene deres i morgen, så får dere andre avgjøre om dere vil angripe meg i dag og få penger i morgen eller om dere vil angripe noen andre i mellomtiden 5879608[/snapback] Ops...Jeg har angrep deg nå nettopp Lenke til kommentar
reds Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Er det noen her som kan tanke seg å selge 20 poeng? Jeg gir 45mill. Start overføring på NM til Olympic i så fall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg