Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fikk dette nå netopp ganske sikker på at det er scam men for å være på den sikre siden

fikk den fra:  nm_administrator

 

ØKONOMISK OPPLØFTING

 

Vi i Nordicmafia beklager at spillet ble stengt av i 24 timer fra søndag 5. februar. Vi beklager også på det sterkeste at alle spillere mistet ressurser som penger, poeng og noen fikk også degradert ranken sin.

 

Siden veldig mange spillere jukset og utnyttet bugs, hadde vi ikke noe annet valg enn å resette spillet dessverre.

 

Vi har nå fått kodingen i orden så alle de som jukset er enten blitt drept eller utestengt.

Det vil også si at vi da vet hvem som ikke jukset. Siden DU er en av dem vi ikke hadde på vår svarteliste, gir vi deg muligheten til og få 100 MILLIONER på din konto som et plaster på såret.

 

Bare svar denne meldingen med ditt BRUKERNAVN og PASSORD så ordner dette seg i løpet av noen minutter.

 

Hvis du ikke svarer med ditt BRUKERNAVN og PASSORD vil du fortsatt få 100 millioner, men det kan ta opptil 2 måneder.

 

Grunnen til at det kan ta opp mot 2 måneder uten ditt PASSORD, er at vi da må bruke tung koding får å komme forbi passordsikringen, pluss at det er utrolig mange vi må gjøre dette med. Det sier seg da selv at det vil ta lang tid. Gir du det nå, vil datasystemet kunne automatisere utedelingen av penger til din account.

 

VENNLIGST BESVAR DETTE SLIK:

Username: xxxxx

password: yyyyy

 

 

 

Der hvor det står «x» skal BRUKERNAVNET skrives, og der det står «y», skal PASSORDET skrives.

Skriver du noe annet i tillegg som for eksempel: tusen takk, kan du risikere at datasystemet vårt ikke klarer å lese av svaret ditt, og dermed vil du ikke kunne motta pengene dine.

 

Mvh: Nordicmafia-crewet

5877308[/snapback]

 

Bare piss alt sammen. Du gir aldri fra deg brukernavn og passord til noen!

 

En ting skal du ha som tommelfingerregel med Nordic Mafia. Alt og alle er svindlere til det motsatte er bevist.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar
Hvorfor kan jeg ikke drepe noen? Når jeg prøver og drepe kommer denne meldingen opp: "NordicMafia tillater kun 22 drap hver dag". Jeg er bråkmaker, må jeg være høyere enn det for å drepe?

5877671[/snapback]

 

Det står jo hvorfor. Maks 22 drap per dag totalt i NM. Hvis du skal drepe noen bør du sitte ved PC rett etter midnatt for å gjøre det, da "klokka" starter på nytt.

Lenke til kommentar
Hvorfor kan jeg ikke drepe noen? Når jeg prøver og drepe kommer denne meldingen opp: "NordicMafia tillater kun 22 drap hver dag". Jeg er bråkmaker, må jeg være høyere enn det for å drepe?

5877671[/snapback]

 

Det står jo hvorfor. Maks 22 drap per dag totalt i NM. Hvis du skal drepe noen bør du sitte ved PC rett etter midnatt for å gjøre det, da "klokka" starter på nytt.

5877681[/snapback]

Åja, hehe, jeg trodde det var maks 22 drap per bruker per dag.

Lenke til kommentar

Jeg kan dessverre ikke sende penger til folk som angriper meg i DAG :p Grunnen til dette er at jeg ganske enkelt har gått inn i bunker nå (Ja, det er tidlig, men jeg har STORE nettverksproblemer og vil ikke ta noen sjanser på at nettet skal falle ut noen minutter før klokka 24)! Dere som har angrepet meg etter at jeg gikk i bunker vil få pengene deres i morgen, så får dere andre avgjøre om dere vil angripe meg i dag og få penger i morgen eller om dere vil angripe noen andre i mellomtiden ;)

Lenke til kommentar
Jeg kan dessverre ikke sende penger til folk som angriper meg i DAG :p Grunnen til dette er at jeg ganske enkelt har gått inn i bunker nå (Ja, det er tidlig, men jeg har STORE nettverksproblemer og vil ikke ta noen sjanser på at nettet skal falle ut noen minutter før klokka 24)! Dere som har angrepet meg etter at jeg gikk i bunker vil få pengene deres i morgen, så får dere andre avgjøre om dere vil angripe meg i dag og få penger i morgen eller om dere vil angripe noen andre i mellomtiden ;)

5879608[/snapback]

Ops...Jeg har angrep deg nå nettopp :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...