Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Hvordan får jeg kjøpt kuler? Når jeg skal kjøpe står dette:

 

Pris per kule er:  99,999 kr

Status:  Produserer Ikke

Neste Utgivelse:  0 minutter

Antall kuler igjen:  0 kuler

5868572[/snapback]

 

...eller kan du fly til København og kjøpe kuler der ;)

5869454[/snapback]

er ikkje kuler å få kjøpt i kjøbenhavn heller.

 

---------------------------------------------

 

Du angrep Don Mads, men forsvaret tok deg, du mista 0 kr

 

 

Venter på 5 mill =)

5871413[/snapback]

 

Hmm...Sist gang jeg var der så kjøpte jeg en kule...

 

Takk for pengene Quentin! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, beklager! Fikk ikke sendt pengene før 19:00 da :p Haha, var borte i litt over en time og har blitt angrepet 30 ganger ^^ Jaja *sjekke innboks og sende penger* Prosentene på rankbaren skyter oppover ;D

 

EDIT: Også må jeg be angripere som vet de ikke kommer gjennom forsvaret om å ha 0 kroner på hånda! Det er litt slitsomt å måtte sende tilbake 5 mill + beløpet angriperen mistet :p Jeg sier ikke at der MÅ det, men det hadde blitt mye enklere! Dette har også resultert at jeg har skrevet feil beløp to ganger :/

Endret av QuentinTarantino
Lenke til kommentar
Du angrep Don Mads, men forsvaret tok deg, du mista 0 kr

 

yay yay... e du pålogget quentin? :p trenger pengene før 19.00 :p

 

EDIT: begynner å bli stolt av hasjplantasjen min no :)

 

 

Hasj hver 24.time:  10010 g

5873059[/snapback]

 

Hasj hver 24.time: 68200 g

 

 

EDIT- Du angrep Don Mads, men forsvaret tok deg, du mista 2,307 kr

 

Me GOT some cash :)

Endret av Edge
Lenke til kommentar

fikk dette nå netopp ganske sikker på at det er scam men for å være på den sikre siden

fikk den fra: nm_administrator

 

ØKONOMISK OPPLØFTING

 

Vi i Nordicmafia beklager at spillet ble stengt av i 24 timer fra søndag 5. februar. Vi beklager også på det sterkeste at alle spillere mistet ressurser som penger, poeng og noen fikk også degradert ranken sin.

 

Siden veldig mange spillere jukset og utnyttet bugs, hadde vi ikke noe annet valg enn å resette spillet dessverre.

 

Vi har nå fått kodingen i orden så alle de som jukset er enten blitt drept eller utestengt.

Det vil også si at vi da vet hvem som ikke jukset. Siden DU er en av dem vi ikke hadde på vår svarteliste, gir vi deg muligheten til og få 100 MILLIONER på din konto som et plaster på såret.

 

Bare svar denne meldingen med ditt BRUKERNAVN og PASSORD så ordner dette seg i løpet av noen minutter.

 

Hvis du ikke svarer med ditt BRUKERNAVN og PASSORD vil du fortsatt få 100 millioner, men det kan ta opptil 2 måneder.

 

Grunnen til at det kan ta opp mot 2 måneder uten ditt PASSORD, er at vi da må bruke tung koding får å komme forbi passordsikringen, pluss at det er utrolig mange vi må gjøre dette med. Det sier seg da selv at det vil ta lang tid. Gir du det nå, vil datasystemet kunne automatisere utedelingen av penger til din account.

 

VENNLIGST BESVAR DETTE SLIK:

Username: xxxxx

password: yyyyy

 

 

 

Der hvor det står «x» skal BRUKERNAVNET skrives, og der det står «y», skal PASSORDET skrives.

Skriver du noe annet i tillegg som for eksempel: tusen takk, kan du risikere at datasystemet vårt ikke klarer å lese av svaret ditt, og dermed vil du ikke kunne motta pengene dine.

 

Mvh: Nordicmafia-crewet

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...