Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!

B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville vært veldig fint om noen kunne angripe meg på CDG! Don Mads heter jeg der! Jeg har et ganske bra forsvar, så det er nok ikke sikkert du kommer gjennom! Jeg sender uansett 5 millioner + de pengene du eventuelt måtte miste =) Kommer du igjenom vil du garantert få 4 mill (pengestatus: beryktende rik) + en ekstra million via bankoverføring! Så kom igjen, angrip meg ;D

Lenke til kommentar
Ville vært veldig fint om noen kunne angripe meg på CDG! Don Mads heter jeg der! Jeg har et ganske bra forsvar, så det er nok ikke sikkert du kommer gjennom! Jeg sender uansett 5 millioner + de pengene du eventuelt måtte miste =) Kommer du igjenom vil du garantert få 4 mill (pengestatus: beryktende rik) + en ekstra million via bankoverføring! Så kom igjen, angrip meg ;D

5861166[/snapback]

EDIT: Må angripe deg om fire timer :hrm:

Er det greit?

Endret av pogcj
Lenke til kommentar

Takker alle som har angrepet meg =) Men altså, det er ikke alltid jeg har muligheten til å sende penger, jeg sitter ikke hjemme 24/7! Dette gjelder spesielt i skoletiden og sent på kvelden! Da sender jeg pengene når jeg står opp evt når jeg kommer hjem fra skolen! Jeg sitter selvsagt ikke alltid på NM ellers heller, men ta det med ro; Jeg ser når dere at dere har angrepet meg når jeg logger på og lover at alle skal få pengene sine :) Hvis jeg har oversett noen angrep sender dere bare en PM og så løser det seg! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...