Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Drapet på familiehodene

Betaling for utført oppdrag: 2 100 000,- og 25900 kuler

Forklaring: Du skal søke etter og drepe personene som angitt. Såvidt jeg har hørt befinner dog alle seg i Oslo så du trenger strengt tatt ikke å sende detektiv etter dem. Ryktene forteller videre at du må bruke i overkant av 10000 kuler på hver av dem. Hvis dette er sant, vil det ikke svare seg rent økonomisk å gjøre dette oppdraget siden du må bruke 30000 kuler og bare får 25900 igjen (2,1 mill er ikke nok til å kjøpe de 4100 kulene du ikke får tilbake). Det er rykter om at det er feil i dette oppdraget, feks fortalte Abdullahi meg at han har brukt nærmere 40 000 kuler på èn av de du skal drepe uten at han ble drept. Jeg anbefaler derfor ikke å ta dette oppdraget hvis du ikke vasser i penger og har spesielt lyst!

5849810[/snapback]

 

Hmm.. svidde av 11500 kuler på en av de.. og litt over 10000 kuler på nr 2.. Men det gikk til F.. :thumbdown: De lever enda i beste velgående :cry: Noe som har gjort dette oppdraget som kan komme med tips??

Lenke til kommentar
Drapet på familiehodene

Betaling for utført oppdrag: 2 100 000,- og 25900 kuler

Forklaring: Du skal søke etter og drepe personene som angitt. Såvidt jeg har hørt befinner dog alle seg i Oslo så du trenger strengt tatt ikke å sende detektiv etter dem. Ryktene forteller videre at du må bruke i overkant av 10000 kuler på hver av dem. Hvis dette er sant, vil det ikke svare seg rent økonomisk å gjøre dette oppdraget siden du må bruke 30000 kuler og bare får 25900 igjen (2,1 mill er ikke nok til å kjøpe de 4100 kulene du ikke får tilbake). Det er rykter om at det er feil i dette oppdraget, feks fortalte Abdullahi meg at han har brukt nærmere 40 000 kuler på èn av de du skal drepe uten at han ble drept. Jeg anbefaler derfor ikke å ta dette oppdraget hvis du ikke vasser i penger og har spesielt lyst!

5849810[/snapback]

 

Hmm.. svidde av 11500 kuler på en av de.. og litt over 10000 kuler på nr 2.. Men det gikk til F.. :thumbdown: De lever enda i beste velgående :cry: Noe som har gjort dette oppdraget som kan komme med tips??

5856826[/snapback]

 

 

tenk deg dette i virkeligheten...

 

10 000 kuler i kroppen :p

Lenke til kommentar
Ja det virker hos meg nå.

En ting jeg lurer på, du vet bår man kjøper gangstere så kan man velge mellom våpen, eksplosiv og nærkamp på spesialiteter. Men hva er forskjellen og hva er best til angrep og hva er best til forsvar? Er det stor forskjell på Pansrert Mercedes slr og swat team? Er det stor forskjell mellom Sniper anti protect og F16?

5846243[/snapback]

Bump, er veldig keen på å få vite dette

Lenke til kommentar
Vegis : jeg brukte vel rundt 16.000 kuler på de, litt mer på siste tror jeg, men du taper bare på å ta dette oppdraget.

Fighteren min er : 402 ^^

5858180[/snapback]

 

Trenger såpass mye kuler :cry: Må på handletur da å fylle opp sjønner jeg..

Hvor kan man skaffe seg billige kuler?

 

Man må vel ta dette oppdraget for å komme seg videre i spillet? eller er det ikke flere oppdrag etter dette? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Vegis : jeg brukte vel rundt 16.000 kuler på de, litt mer på siste tror jeg, men du taper bare på å ta dette oppdraget.

Fighteren min er : 402 ^^

5858180[/snapback]

 

Trenger såpass mye kuler :cry: Må på handletur da å fylle opp sjønner jeg..

Hvor kan man skaffe seg billige kuler?

 

Man må vel ta dette oppdraget for å komme seg videre i spillet? eller er det ikke flere oppdrag etter dette? :dontgetit:

5858969[/snapback]

 

Det er det siste oppdraget. Vet at veldig mange dropper det her oppdraget (meg inkludert), og du må ikke ta det for å gå videre i spillet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...