Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!

B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs vel hvor mye man spiller det! Rekorden for Don uten bug er vel 3 uker :p tt tips fra meg; Start tidlig med Fight Club! Tren jevnlig og ofte! Jeg begynte ikke før for tre uker siden, har fighterlevel 60 nå! Begynner du tidlig har du ett godt utgangspunkt til senere ranking, det blir en del rankprosent av det altså!

Hvis du blir mye angrepet på CDG og har lagt ut fighteren din til utfordrere på Fight Club (og vinner) så tar ikke ranking så lang tid ;)

EDIT: Rekorden for Don uten bug er faktisk 4 dager (!)

Endret av QuentinTarantino
Lenke til kommentar

Hva slags fight club er best da? har regnet ut at pushups gir mest prosent for ventinga.

Blir slik: 2minutter å vente gir 25% på 10 minutter.(pushups)

på press blir det: 16% på 10 minutter

Og på pullupps blir det 14% på 11 minutter.. Tror pushups er best..

EDIT- Prøvde meg på postbanken: " Mislykket! Jævlig smart! En bank uten penger kommer du ikke langt med...!"

Genialt :p

Endret av Edge
Lenke til kommentar

Jeg er gangster og prøver gang på gang å bryte ut folk, hver gang jeg trykker på bryt ut kommer det: Du ble tatt mens du skulle bryte en ut, du er nå i fengsel!

Har aldri klart å bryte ut noen. Hvet noen hvorfor jeg ikke klarer det eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Den mest geniale er den med at du sprengte hele postybanken i lufta og stakk av med 1784,- :p

Bra at du ikke døde når du sprengte postbanken da :p

5844513[/snapback]

værre me denne

Mislykket! Du prøvde å kjøre en varebil inn i bensinstasjonen, men uheldigvis for deg så sprengte bilen i lufta...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...