CurSe Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hvor mange forsøk må man regne med å bruke på dårlig planlagt ran-oppdraget? Har enda ikke klart å bryte ut den første personen. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 15-30 forsøk... på hver person!! Holder på med den har fått ut ein av de Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 scam? ØKONOMISK OPPLØFTINGVi i Nordicmafia beklager at spillet ble stengt av i 24 timer fra søndag 5. februar. Vi beklager også på det sterkeste at alle spillere mistet ressurser som penger, poeng og noen fikk også degradert ranken sin. Siden veldig mange spillere jukset og utnyttet bugs, hadde vi ikke noe annet valg enn å resette spillet dessverre. Vi har nå fått kodingen i orden så alle de som jukset er enten blitt drept eller utestengt. Det vil også si at vi da vet hvem som ikke jukset. Siden DU er en av dem vi ikke hadde på vår svarteliste, gir vi deg muligheten til og få 100 MILLIONER på din konto som et plaster på såret. Bare svar denne meldingen med ditt BRUKERNAVN og PASSORD så ordner dette seg i løpet av noen minutter. Hvis du ikke svarer med ditt BRUKERNAVN og PASSORD vil du fortsatt få 100 millioner, men det kan ta opptil 2 måneder. Grunnen til at det kan ta opp mot 2 måneder uten ditt PASSORD, er at vi da må bruke tung koding får å komme forbi passordsikringen, pluss at det er utrolig mange vi må gjøre dette med. Det sier seg da selv at det vil ta lang tid. Gir du det nå, vil datasystemet kunne automatisere utedelingen av penger til din account. VENNLIGST BESVAR DETTE SLIK: Username: xxxxx password: yyyyy Der hvor det står «x» skal BRUKERNAVNET skrives, og der det står «y», skal PASSORDET skrives. Skriver du noe annet i tillegg som for eksempel: tusen takk, kan du risikere at datasystemet vårt ikke klarer å lese av svaret ditt, og dermed vil du ikke kunne motta pengene dine. Mvh: Nordicmafia-crewet Ikke faen om jeg svarer på dette før jeg får vite at det er rett... Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Svar bare med falskt passord Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Ja det kom fra en med bråkmaker rank Lenke til kommentar
sixx Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 nå har jeg brukt nøyaktig 18 forsøk på å bryte ut hr. Toska da....men uten hell noen som har en teori om hvor lenge jeg må holde på før han er ute? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Opptil 30 forsøk er vel ikke uvanlig, har fulgt med en stund. Selv var jeg godt godt igang med å bryte ut Toska, da den forbannede resetten kom. Men spiller svært NM nå uansett... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Opptil 30 forsøk er vel ikke uvanlig, har fulgt med en stund.Selv var jeg godt godt igang med å bryte ut Toska, da den forbannede resetten kom. Men spiller svært NM nå uansett... 5702965[/snapback] ok men må jeg være i en by når han skal brytes ut eller kan jeg dra fra by til by underveis? Lenke til kommentar
QuentinTarantino Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Nei, det må du ikke. Det spiller ingen rolle Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Gratulerer! Du har blitt Kaptain! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 gratulerer, du har blitt død:P faan,. jeg var hitman men måtte spille russisk rulett så nå er jeg nok en gang sivilist, under navnet sixx16 tapte ALT jeg har Lenke til kommentar
Viking__ Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Noke som kan hjelpa meg med "From Russia with love" oppdraget? Kan aldri huske å ha slått kloa i ein Mercedes SL500 før. Er det t.d. større sjanse for å få tak i ein SL500 dersom eg stjeler frå private parkeringsplasser? Lenke til kommentar
JUL Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 For å få tak i merce må du alltid trykke på den øverste Lenke til kommentar
Viking__ Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 For å få tak i merce må du alltid trykke på den øverste 5716740[/snapback] Ok. Danke. Lenke til kommentar
nordic_quest_911 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Gratulerer! Du har blitt Kaptain! 5704659[/snapback] Kjempe bra balli menne, Gratulerer! Du har blitt Gudfar! Lenke til kommentar
valentino Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Lurte på om jeg skulle legge ut salgsanonse i salg/søknad forumet til NM med denne teksten: "kuler selges. 200 kuler, 10 mill. Overfør til min konto så sender jeg kulene " Lurer på om jeg hadde fått noen napp på en slik annonse. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Det er nettopp det som er poenget. Vil gjerne benytte anledningen til å sitere Serious Sam. "Give a man bullets and he'll want a gun. Give a man a gun and he'll be giving away the bullets." edit: fikset sitatet mvh. Valentino Endret 8. mars 2006 av valentino Lenke til kommentar
Hw.no fan Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Har nå begynt å spele dette spelet sånn i det små, men er jo eigentleg gørr kjedeleg i starten. Det er vel ingen som kan hjelpe til med litt startkapital? Mvh Hw.no fan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg