Don_Roger Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 har alle fått renter o.l. i dag ? Lenke til kommentar
............... Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 mente ikke sånn da! hehe, jeg vet det, men spiller forde.. Er jo bare å trykke på bilde, og se på proporties, og da er 14=11 og 1=1.. ikke vanskelig.. Men det er så morro! Derfor jeg m,ister alt! Men men, bedre med spillegalskap på NM en og henge på automaten på rimi! Lenke til kommentar
Viking__ Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Noken som har 2 mill. til låns? Eg tjener 120 000 kr på hasjplantasjen kvar dag, så du vil få pengane tilbake innen 2 uker. 5669179[/snapback] C`mon. Anyone? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Var heldig og fikk lån av en bruker her på forumet i går, men etter en liten poenghandel trenger jeg litt penger hvis jeg skal lage ny film i natt. Du produserte filmen din: 01. March 2006 01:04:40 Jeg trenger ca 9millioner til film, du får 10millioner tilbake når den er ferdig. Hvis noen stoler på meg og gidder å låne meg penger så si ifra via pm her eller på NM før du overfører pengene. Vil ikke at en luring skal angripe meg på CDG når jeg har så mye penger på hånden Edit: Arf, tror jeg jeg gikk bittelitt i underskudd med filmen siden jeg betalte 10mill tilbake, men rett skal være rett Tusen takk for lånet. Endret 2. mars 2006 av CurSe Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Virker ganske kult dette her =) Har regga meg, prøvde å rane en gammel dame men der sto noe om at jeg ikke hadde kondis ellerno, hva gjør jeg? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Virker ganske kult dette her =) Har regga meg, prøvde å rane en gammel dame men der sto noe om at jeg ikke hadde kondis ellerno, hva gjør jeg? 5686492[/snapback] Du må regne med å feile en del i starten, men til slutt så klarer du å ta veska til gamlemor. Så går du over til postbank/biltyveri. Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Sitter mesteparten av tiden i bunker jeg og bryter ut folk av jail, så hvis det er noen spesielle jeg skal se etter, kan dere bare skrive nick her. Hvis dere vil være annonyme, vel; ikke skriv nick da Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hmm, når jeg prøver å logge meg inn nå står det at jeg er utestengt, har en mistanke om at det er fordi jeg sitter på skolen Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 *proxypop.com* kremt kremt funker alltid Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Når du skal kjøpe våpen, må man starte med det billigeste og gå oppover eller kan man kjøpe det dyreste først ? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Må starte med det billigste jah.. er noe dritt.. Ble faen meg svindla av en kiddie på OC idag Om noen vil drepe han så heter han truskerusk Hadde satt stor pris på om noen kunne ha gjort det for meg Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 *proxypop.com* kremt kremt funker alltid 5687102[/snapback] Ahh nice! At jeg ikke tenkte på proxy Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 non som vil kjøpe 100poeng for 200mill? Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Noen som er interessert i et fast OC-team ? Trenger assassin -> Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hvordan kan man bli svindlet? Er fortsatt sivilist så jeg vet ikke slikt Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Man blir svindlet enten om svindleren er en idiot og tar alle penga etter OC, eller man kan bli svindlet ved å gi passord og slikt til en som sier han skal gjøre noe positivt med brukeren din, som å gi penger, som er veldig dumt å gå med på... Jeg har fått de dummeste meldingene av noen som prøvde å svindle meg.. Det går hele tiden noen svindlemeldinger på Salg/søknad forumet Jeg synes hele svinderopplegget er helt dumt, men det er noen som er dum nok til å gi passordet sitt Lenke til kommentar
JUL Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Kan noen være så snille å låne meg 18 mill til film dere får pengene+noe av overskuddet igjen når den er laga send pm til Julenisssen Endret 3. mars 2006 av Julenissen_ Lenke til kommentar
willbend Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Er det noen som vil hacke nordicmafia? Les dette http://itpro.no/art/4788.html Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 visste ikke at jeg hadde 800,000 kr... trodde jeg ikke fikk det under upgraden... folk kan søke på acolyt3 hvis de vil se hvordan det går.. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) begynner å bli ganske lei nm nå har jo aldri penger på grunn av det ****** spillet black jack Endret 4. mars 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg