mintman Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 ble hitman i dag:D:D 5653231[/snapback] Jeg sitter med en gangsterprofil med 89,50% nå. Vil bli hitman! 5653307[/snapback] Hvor ser dere disse prosentene? Lenke til kommentar
Call_Boy Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 ble hitman i dag:D:D 5653231[/snapback] Jeg sitter med en gangsterprofil med 89,50% nå. Vil bli hitman! 5653307[/snapback] Hvor ser man hvor lenge det er til man blir oppgradert? Lenke til kommentar
QuentinTarantino Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Det er ikke spesielt smart å investere i hasjplantasje da du ikke går i overskudd før etter 40 dager etter plantasjen ble åpnet. Du tjener faktisk mye mer på å ha pengene i banken. Går du innom banken hver 24.time får du 5% rente, noe som blir en del i det lange løp. Har du 20 mill i banken får du 1 mill om dagen, ingen dårlig deal det! Jeg har en hasjplantasje på 52 kvadrat med 104 arbeidere, tjener litt over 100 000 på den i døgnet, jeg har også alle livvaktene, de kostet omtrent det samme som plantasjen min og de tjener jeg nesten 400 000 på i døgnet. Min største inntektskilde er allikevel banken, som jeg tjener rundt 1 mill på i døgnet, ettersom jeg har 21 millioner på kontoen i øyeblikket Ulempen med å ha pengene i banken er jo at du risikerer en del hvis du er medlem i CdG, allikevel er ikke det et stort problem hvis du har et nogenlunde bra forsvar! Og jeg ser ikke vitsen å bli medlem i CdG hvis du bare har råd til noen få gangstere i en middels level! For å besvare noen spørsmål: Rankbar brukes til å se hvor mange prosent du mangler for å nå neste level, denne kan du kjøpe for poeng (koster 20 poeng) Du trenger IKKE kjøpe det billigste flyet først, det nest billigste osvosv. Du kan gå rett på det dyreste =) Lenke til kommentar
Call_Boy Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Det er ikke spesielt smart å investere i hasjplantasje da du ikke går i overskudd før etter 40 dager etter plantasjen ble åpnet. Du tjener faktisk mye mer på å ha pengene i banken. Går du innom banken hver 24.time får du 5% rente, noe som blir en del i det lange løp. Har du 20 mill i banken får du 1 mill om dagen, ingen dårlig deal det! Jeg har en hasjplantasje på 52 kvadrat med 104 arbeidere, tjener litt over 100 000 på den i døgnet, jeg har også alle livvaktene, de kostet omtrent det samme som plantasjen min og de tjener jeg nesten 400 000 på i døgnet. Min største inntektskilde er allikevel banken, som jeg tjener rundt 1 mill på i døgnet, ettersom jeg har 21 millioner på kontoen i øyeblikket Ulempen med å ha pengene i banken er jo at du risikerer en del hvis du er medlem i CdG, allikevel er ikke det et stort problem hvis du har et nogenlunde bra forsvar! Og jeg ser ikke vitsen å bli medlem i CdG hvis du bare har råd til noen få gangstere i en middels level! For å besvare noen spørsmål: Rankbar brukes til å se hvor mange prosent du mangler for å nå neste level, denne kan du kjøpe for poeng (koster 20 poeng) Du trenger IKKE kjøpe det billigste flyet først, det nest billigste osvosv. Du kan gå rett på det dyreste =) 5653399[/snapback] Hei! Jeg har nettopp kjøpt en hasjplantasje på 30 kvm og 60 arbeidere, men nå har jeg da ikke noe penger igjen i banken, jeg hadde egentlig tenkt å bruke pengene på beskyttelse og fly osv, er det smartere da, jeg har kun 2 mill på konto(lettere sagt HADDE) Burde jeg selge plantasjen og kjøpe litt beskyttelse, eller hva syntes du er smart når man har så lite penger i utgangspunketet? Hvis jeg selger hasjplantasjen nå, får jeg da alle pengene tilbake, inkuldert de 800000 som jeg måtte betale? Endret 23. februar 2006 av Call_Boy Lenke til kommentar
reds Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 90,13% nå.... Grr...Snart hitman! Lenke til kommentar
Lapstuen Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 noen som har en ledig plass i oc? Lenke til kommentar
reds Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Jeg kjører et rank-OC. Med andre ord kjøper man det billigste. Jeg har en ledig plass. Send meg nick på PM. Edit: En plass igjen! Er i OSLO Endret 23. februar 2006 av Marius E Lenke til kommentar
QuentinTarantino Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Ikke trygt å ha penga i banken på CDG! Du angrep ********, men forsvaret tok deg, du mista 4,000,000 kr fra bankkontoen! Damn! Lenke til kommentar
Call_Boy Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Ikke trygt å ha penga i banken på CDG! Du angrep ********, men forsvaret tok deg, du mista 4,000,000 kr fra bankkontoen! Damn! 5654167[/snapback] Ok, føler meg litt utafor her, har ikke helt satt meg inn i alt her enda, hve er CDG? Lenke til kommentar
Trones Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hvor mange Fighter Level finnes det egentlig?? Er på nr 5.. og har ikke vunnet 1 eneste kamp Lenke til kommentar
QuentinTarantino Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Går jo til det uendelige En bra fighterlevel ligger på godt over 100 CDG = Club dé Gangster. Der kan du kjøpe gangstere (angrep og forsvar) og angripe forskjellige spillere som også er medlem i denne "eksklusive klubben". Er du heldig får du med deg ganske me penger, er du uheldig blir du angrepet og tappet for penger eller i mitt tilfelle; Du angriper, forsvaret tar deg og du mister mye penger! Skal du angripe noen er ikke salg/søknad-forumet en god idé å lete etter ofre, de fleste svindler Lenke til kommentar
reds Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg har fortsatt en ledig plass i rank.OC'et mitt. Send PM her på hw.no for påmelding. Vi holder til i Oslo. Lenke til kommentar
QuentinTarantino Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hei! Jeg har nettopp kjøpt en hasjplantasje på 30 kvm og 60 arbeidere, men nå har jeg da ikke noe penger igjen i banken, jeg hadde egentlig tenkt å bruke pengene på beskyttelse og fly osv, er det smartere da, jeg har kun 2 mill på konto(lettere sagt HADDE) Burde jeg selge plantasjen og kjøpe litt beskyttelse, eller hva syntes du er smart når man har så lite penger i utgangspunketet? Hvis jeg selger hasjplantasjen nå, får jeg da alle pengene tilbake, inkuldert de 800000 som jeg måtte betale? 5653429[/snapback] Du kan ikke selge hasjplantasjen din, du kan legge den ned, men da taper du ALT du har brukt på den. Så det burde du ikke gjøre Lenke til kommentar
Don_Roger Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 bruker ikke lenge på litt rikdom om man, stjeler biler fant jeg ut, men jeg må bli litt mere forsiktig så ikke sjefen stusser på at det leveres dårlig Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 sjefen? ........... Lenke til kommentar
Don_Roger Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 sjefen? ........... 5656627[/snapback] mulig jeg har blitt bitt av basillen, og da jeg har bare 2 jobber som krever at jeg sitter ved/forran pc, kan det virke for at jeg er mye på nm om dagen... mer enn jeg burde... Lenke til kommentar
mintman Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Spørsmål ang. OC. Er det noe poeng å kjøpe det dyreste? Er det mer penger å hente ved dyrere utstyr og er sjansene mindre for å bli tatt med dyrere utsyr? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Spørsmål ang. OC. Er det noe poeng å kjøpe det dyreste? Er det mer penger å hente ved dyrere utstyr og er sjansene mindre for å bli tatt med dyrere utsyr? 5657655[/snapback] Da tjener mer. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hvor mye penger må man regne med å betale for å lage en film som spiller inn mye penger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg