CurSe Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hva er best ut av våpen, eksplosiv og kniv i CDG? Er det noen forskjell på de 3 egenskapene? Plusser man sammen nivået på de forskjellige gangsterne for å finne ut hvor mye man har i angrep/forsvar på CDG? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Er vi kommet så langt at folk her inne trenger noen som kan angripe de mot penger ? Husker det var et par som tilbø 4 mill hvis en ble angrepen. Lenke til kommentar
mesher Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Vel, da er jeg i CdG og klar til å tjene mange millioner på å angripe folk, heh. Det var dere på forumet her som sa det gikk an! Sååå, hvis noen vil betale meg for å angripe de, trenger jeg bare kjøpe en gangster og så angripe de? Takknemlig for noen tips om "etiketten" der. Står ikke et ord om det i faq'en. Jeg må si at nordicmafia er litt schabby sånn. Mye tragisk grammatikk og sånt også CdG er forøvrig farlig, mistet rundt 200k allerede fra folk som har angrepet meg :| ikke råd til hasjplantasje enda heller. *gråte* Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 CdG er forøvrig farlig, mistet rundt 200k allerede fra folk som har angrepet meg :| ikke råd til hasjplantasje enda heller. *gråte* 5646646[/snapback] Du sitter jo ikke med pengene i lomma over natte, putt dem i livvaktleie eller i banken, så vokser de fortere i tillegg til å være 100% trygge. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 For å tjene penger i begynnelsen så vil jeg anbefale dere å stjele biler i stockholm og sende dem ned til london. Tjen penger på utpressing og bankran mens du holder på, kjøp 10 sofaer og reis til london for å selge bilene du har sendt ned. Mens du venter på å få lov å fly tilbake til stockholm for å hente flere sofaer så stjeler du biler i london som du sender til stockholm. Tjener flere millioner i timen om du bare gidder Lenke til kommentar
mintman Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hva er best ut av våpen, eksplosiv og kniv i CDG? Er det noen forskjell på de 3 egenskapene? Plusser man sammen nivået på de forskjellige gangsterne for å finne ut hvor mye man har i angrep/forsvar på CDG? 5646539[/snapback] Dette lurer jeg og på. Noen som vet? Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Blir så irritert på alle svindlerene i cdg Jeg har begynt å spille igjen Lenke til kommentar
mesher Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Så, er penger i banken helt trygge for de på CdG? Noen steder leser jeg ja, andre steder nei. Hva er dealen her? Er pengene HELT trygge i banken er det jo null vits i hasjplantasjer? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 NEI, det er de ikke. Noen ganger står det "banken har blitt sprengt", og du mister alt du har. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 NEI, det er de ikke. Noen ganger står det "banken har blitt sprengt", og du mister alt du har. 5649009[/snapback] shit...stemmer det ?!?! da bør en jo kanskje ivestere i hasj da... Lenke til kommentar
mesher Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Sofaer går tregt må jeg si! Åååh så lenge det er å vente 90 minutter på fly. Nå har jeg dratt til helsinki og skal stjele mercer og selge til jeg har nok til fint fly. Noen som vil låne meg 15 mill så jeg slipper å vente navnet er "mesher" ingame også. *evig optimist* Endret 23. februar 2006 av mesher Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) egentlig, hvor mye har dere på spillet klart å samle opp av penger? har 700 000 jeg Endret 23. februar 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
mintman Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Det Salg/Søknad forumet er jo helt latterlig.... Angrip meg og bump så overfører jeg 6 trillioner.... patetisk. Edit. Har litt over 1 000 000 nå. Endret 23. februar 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
Call_Boy Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Ja, noen som spiller og hvordan går det med dere? 5257908[/snapback] Har et spm, hva lønner det seg å bruke penger på, hasjplantasje eller beskyttelse, og evt hvilken beskyttelse, livvakt, skuddsikker vest, pansret bil? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Ja, noen som spiller og hvordan går det med dere? 5257908[/snapback] Har et spm, hva lønner det seg å bruke penger på, hasjplantasje eller beskyttelse, og evt hvilken beskyttelse, livvakt, skuddsikker vest, pansret bil? 5653118[/snapback] Livvaktutleie gir en fast inntekt som er bra å ha i begynnelsen, men spar opp til de dyreste med en gang. Etterhvert satser du på hasj som gir en meget bra inntekt når det blir litt størrelse på plantasjen. Husk 2 arbeidere per kvadrat. Men det jeg har best erfaring med for å skaffe penger i begynnelsen er å stjele biler og selge de (ikke reparer, det er waste of money). Jo dyrere beskyttelse jo bedre, men du kan bare kjøpe en og en om gangen og må kjøpe de billigste først. Kan ikke gå rett på pansret Mercedes. Endret 23. februar 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
Call_Boy Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Ja, noen som spiller og hvordan går det med dere? 5257908[/snapback] Har et spm, hva lønner det seg å bruke penger på, hasjplantasje eller beskyttelse, og evt hvilken beskyttelse, livvakt, skuddsikker vest, pansret bil? 5653118[/snapback] Livvaktutleie gir en fast inntekt som er bra å ha i begynnelsen, men spar opp til de dyreste med en gang. Etterhvert satser du på hasj som gir en meget bra inntekt når det blir litt størrelse på plantasjen. Husk 2 arbeidere per kvadrat. Jo dyrere beskyttelse jo bedre, men du kan bare kjøpe en og en om gangen og må kjøpe de billigste først. Kan ikke gå rett på pansret Mercedes. 5653144[/snapback] Hvor stor plantasje burde man kjøpe hvis man har 2 mill da, og hvor mange arbeidere? Gjelder det samme med når man skal kjøpe fly, at man må kjøpe det billigste først osv? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Hvis du skal bruke alle 2 millionene er det bare å regne ut hvor mye du kan kjøpe for. Hvis du ikke har annet å bruke de på, klin til! 25 kvadrat og 50 arbeidere. Når det gjelder fly vet jeg ikke. Endret 23. februar 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
Call_Boy Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hvis du skal bruke alle 2 millionene er det bare å regne ut hvor mye du kan kjøpe for. Hvis du ikke har annet å bruke de på, klin til! Når det gjelder fly vet jeg ikke. 5653183[/snapback] Burde man heller kjøpe beskyttelse, våpen, fly osv da? Lenke til kommentar
reds Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 ble hitman i dag:D:D 5653231[/snapback] Jeg sitter med en gangsterprofil med 89,50% nå. Vil bli hitman! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg