CurSe Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Klarer ikke bryte noen ut av fengsel, må man prøve mange ganger før man klarer det? Holder ikke på med Toska-oppdraget, men man får visstnok rank av å bryte folk ut. Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 <ca. 100 forsøk før du greier å bryte ut første men så går det lettere. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 sa jeg at jeg tok rusiskk rulett? I så fall, så død jeg Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 sa jeg at jeg tok rusiskk rulett? I så fall, så død jeg 5634297[/snapback] Skulle jo sendt alle penga du ahdde til meg før du gjorde noe slikt da Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg også spiller nordic mafia. Begynte og spille for 3 dager siden og må si jeg har blitt hekta Er bråkmaker nå. Hvordan ser jeg hvor mye det er igjen før neste rank ? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Jeg også spiller nordic mafia. Begynte og spille for 3 dager siden og må si jeg har blitt hekta Er bråkmaker nå. Hvordan ser jeg hvor mye det er igjen før neste rank ? 5639686[/snapback] Tror du må kjøpe rankbar for poeng Edit: Hva er best ut av våpen, eksplosiv og kniv i CDG? Edit2: Vil en level4 gangster angrep knuse f.eks to lvl2 ganstere forsvar? Endret 21. februar 2006 av CurSe Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Stripper for penger Noen som her som føler seg skyldig? :!: Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Stripper for penger Noen som her som føler seg skyldig? :!: 5640020[/snapback] Hehe... for ikke å snakke om alle de PM'ene jeg fikk når jeg spilte som lød: "Hei, er en jente på 17 år som gjerne stripper eller fingrer for deg hvis du sender meg penger". Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Stripper for penger Noen som her som føler seg skyldig? :!: 5640020[/snapback] Hehe... for ikke å snakke om alle de PM'ene jeg fikk når jeg spilte som lød: "Hei, er en jente på 17 år som gjerne stripper eller fingrer for deg hvis du sender meg penger". 5640183[/snapback] Nick ? Edit : "Stripper for lekepenger" Som de aller fleste sikkert har fått med seg, så har Dagbladet.no skrevet en artikkel om ”stripperne” i Nordic Mafia. Disse stripperne er som oftest ungdommer, helst gutter som utgir seg for å være jenter. De bruker kommunikasjonssystem på Nordic Mafia, som for eksempel Private Meldinger eller forumet, til å legge ut MSN Messenger adresser hvor de benytter webkamera for strippe for den aktuelle kjøperen. Minst 95 % av rapportene vi har fått inn sier at dette kun er svindel. Spillerne som sier de selger slike strippe-tjenester, tar pengene og ignorerer/blokkerer deretter kontakten med kjøperen. Det er ikke lov å selge slike tjenester, det strider faktisk mot norsk lov. Vi er nødt til å ta slike ting alvorlig, derfor kommer vi fra og med i dag, til å logge IP-adressene til alle som skriver i forumene/private meldinger. Vi kommer deretter til å rapportere alle IP-adresser, og andre nødvendige opplysninger videre til politiet eller andre autoriteter. Disse spillerne blir også utestengt/drept på alle spillekontoene de har. Alle spillere som blir tatt i å prøve å kjøpe slike tjenester, vil også bli utestengt og drept på alle kontoene vedkommende har registrert. - NordicMafia Crew Faen å ja, tenkte jeg skulle få meg strippeshow i kveld Endret 21. februar 2006 av xanth0s Lenke til kommentar
mesher Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Leste artikkelen om stripping i dag, tenkte at spillet hørtes jo morsomt ut. Spilte endel Planetarion i gamle dager, kanksje dette ligner litt. Rakk såvidt å registrere meg, så gikk serverene ned. To mislykkede ran på gamle damer og litt inkompetent blackjack spilling var alt jeg fikk med meg Har brukt tiden fornuftig dog, og har nå lest alle 100+ sidene i denne threaden! Nå skal det ranes postbanker, kjøpes livvakter, stjeles mercedeser i helsinki og fraktes sofaer! Har alltid vært glad i å hjelpe noobs selv, så hvis noen sender meg litt startkapital så lover jeg å logge på World of Warcraft og gi bort 10g til 10 nye spillere jeg finner i et startområde! Gangsterhilsen, "mesher" Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg kan hjelpe deg litt på veien, så snart jeg kommer inn på spillet, jeg spiller ikke WoW, så ti gjenngjeld kan du kjøpe meg en Colt m4a1 neste gang du ser Mr.Clean på en eller annen public cs-server hahaha Lenke til kommentar
batti64 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Noen som gidder lage en OC som jeg kan bli med på? Er litt noob, så trenger litt hjelp på hva jeg skal kjøpe osv. Men hvis jeg ikke tjener noe peng på å bli med gidder jeg ikke. Nick: Bushman89 Bosted: Helsinki Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Noen som stripper for penger på Nordic Mafia her? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 oc i london hitman++ deler etter nmkalkis 25 % kjøper det dyreste mangler driver en som har lyst til å være driver? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Er kjøp Bruktbil funksjonen bugga? Hver eneste gang jeg prøver å gå inn der og trykker på en biltype, så kommer jeg ikke videre. Lenke til kommentar
batti64 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Er kjøp Bruktbil funksjonen bugga? Hver eneste gang jeg prøver å gå inn der og trykker på en biltype, så kommer jeg ikke videre. 5644746[/snapback] Nope, funker hos meg hvertfall... Lenke til kommentar
mesher Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Er kjøp Bruktbil funksjonen bugga? Hver eneste gang jeg prøver å gå inn der og trykker på en biltype, så kommer jeg ikke videre. 5644746[/snapback] Den siden har vært ustabil for meg i dag også. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Er kjøp Bruktbil funksjonen bugga? Hver eneste gang jeg prøver å gå inn der og trykker på en biltype, så kommer jeg ikke videre. 5644746[/snapback] Den siden har vært ustabil for meg i dag også. 5644958[/snapback] Nå fungerer heller ikke Selg Bruktbil. Får heller ikke logget meg inn på sidene i 10-15 min etter at dette skjer. Edit: Fikk svar nå på problemet: I-G.S.-operatør: Mafia_killer2Dato: 22. February 2006 00:21 Dette er vi godt kjent med fra før av, og dette gjelder alle brukerene av NordicMafia. Vi jobber med å reparere buggen. Endret 21. februar 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 noen som vil bli attacka på cdg? skal ha 2mil for det, helst ikke ha så mange forsvar Lenke til kommentar
mintman Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hvis noen har for mye penger og har lyst til å hjelpe en Bråkmaker her, så er nick mintman. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg