Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!

B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Photoshack funka godt det :) Takker

5625199[/snapback]

photoshack er ikke så veldig bra.. etter en stund så sletter de bilde ditt så får du bare sånn hvit boks med gulskrift å bilde av en frosk eller noe..

skjedde med meg igår, å ser at det har skjedd med mange andre også..

men det er jo bra å enkelt så lenge det varer..

det er ser på som det beste er å lage ei litt'a sie på www.pizco.com

der du kan laste opp bilder og animasjoner.. :):thumbup:

Lenke til kommentar
Photoshack funka godt det :) Takker

5625199[/snapback]

photoshack er ikke så veldig bra.. etter en stund så sletter de bilde ditt så får du bare sånn hvit boks med gulskrift å bilde av en frosk eller noe..

skjedde med meg igår, å ser at det har skjedd med mange andre også..

men det er jo bra å enkelt så lenge det varer..

det er ser på som det beste er å lage ei litt'a sie på www.pizco.com

der du kan laste opp bilder og animasjoner.. :):thumbup:

5625264[/snapback]

Det er vel fordi bildet har blitt lastet ned så mange ganger.

Lenke til kommentar

Ble lurt trill rundt nå nettopp... Fikk en PM der det sto at siden jeg ikke hadde benyttet meg av den bugen som var i spillet for noen uker siden, kunne jeg få 100 mill. Det eneste jeg trengte å gjøre, var å sende svar med brukernavn og passord. Blåøyd som jeg er gjorde jeg jo det, men angret jo litt etterpå da jeg så et det var en bruker som faktisk het nordic-leder, det samme navnet som jeg fikk PM'en fra... Nå kommer jeg ikke inn på kontoen min engang!

Ååååå, jeg er så dum! :wallbash:

Lenke til kommentar
Ble lurt trill rundt nå nettopp... Fikk en PM der det sto at siden jeg ikke hadde benyttet meg av den bugen som var i spillet for noen uker siden, kunne jeg få 100 mill. Det eneste jeg trengte å gjøre, var å sende svar med brukernavn og passord. Blåøyd som jeg er gjorde jeg jo det, men angret jo litt etterpå da jeg så et det var en bruker som faktisk het nordic-leder, det samme navnet som jeg fikk PM'en fra... Nå kommer jeg ikke inn på kontoen min engang!

5625903[/snapback]

Der mista du nok den ja...

Alle som skal ha brukernavn og passord er svindlere, for admin har tilgang til det uansett.

Lenke til kommentar

5625903[/snapback]

Gjorde det same jeg :( men vis du er kjapp, så kan du gå på "glemt passord".. da får du nytt pw, og vis du er heldig har de ikke fått tid til å gjøre noe...

Lenke til kommentar

Mulig at det hjelper å melde fra til Carlito eller andre via den nye hjelpefunksjonen, slik at de kan suspendere kontoen eller drepe ham.

Forøvrig, ta ALDRI slikt for god fisk, fikk nettopp en PM fra Carrlito, hvor det var en premie fordi jeg ikke var på svartelisten deres.

Edit:

Så var det dette med å ikke blande BBcode og snarveier i Word, da...

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

5625903[/snapback]

Gjorde det same jeg :( men vis du er kjapp, så kan du gå på "glemt passord".. da får du nytt pw, og vis du er heldig har de ikke fått tid til å gjøre noe...

5625958[/snapback]

Gjorde det og kom heldigvis inn på kontoen igjen... Han var litt treg, tror jeg :!:

Lenke til kommentar

5625903[/snapback]

5625958[/snapback]

Gjorde det og kom heldigvis inn på kontoen igjen... Han var litt treg, tror jeg :!:

5626500[/snapback]

Haha. Heldig der. :thumbup:

Men nå vet du det. Jeg er imot svindel på NM og synes alle svindlere burde drepes.

Ingen som kunne sendt litt peng? :innocent:

Nick: Bushman89

5627840[/snapback]

Værsågod :roll:

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar
Tusen takk :D

18. February 2006 23:29  MrCrowley sendte deg 100 kr :)

5628026[/snapback]

Det hjelper deg sikkert ut av krisen. :thumbup:

CDG Forum

Avsender: Trapatoni Dato: 18. February 2006 || 17:04:58

Pga feil ved juks blir vi nødt til å be alle brukere om å levere inn passordet til oss. Dette må vi for å finne ut av hvem som jukser. Alle som IKKE lverer passordet innen 18.00 vil bli uestengt fra spillet.

Vi beklager bryet, men ber om forståelse.

mvh. CDG Forum v/trapatoni

---

ØKONOMISK OPPLØFTING

Avsender: Senior_Moderator Dato: 19. February 2006 || 13:47:46

ØKONOMISK OPPLØFTING

Vi i Nordicmafia beklager at spillet ble stengt av i 24 timer fra søndag 5. februar. Vi beklager også på det sterkeste at alle spillere mistet ressurser som penger, poeng og noen fikk også degradert ranken sin.

Siden veldig mange spillere jukset og utnyttet bugs, hadde vi ikke noe annet valg enn å resette spillet dessverre.

Vi har nå fått kodingen i orden så alle de som jukset er enten blitt drept eller utestengt.

Det vil også si at vi da vet hvem som ikke jukset. Siden DU er en av dem vi ikke hadde på vår svarteliste, gir vi deg muligheten til og få 100 MILLIONER på din konto som et plaster på såret.

Bare svar denne meldingen med ditt BRUKERNAVN og PASSORD så ordner dette seg i løpet av noen minutter.

Hvis du ikke svarer med ditt BRUKERNAVN og PASSORD vil du fortsatt få 100 millioner, men det kan ta opptil 2 måneder.

Grunnen til at det kan ta opp mot 2 måneder uten ditt PASSORD, er at vi da må bruke tung koding får å komme forbi passordsikringen, pluss at det er utrolig mange vi må gjøre dette med. Det sier seg da selv at det vil ta lang tid. Gir du det nå, vil datasystemet kunne automatisere utedelingen av penger til din account.

VENNLIGST BESVAR DETTE SLIK:

Username: xxxxx

password: yyyyy

Der hvor det står «x» skal BRUKERNAVNET skrives, og der det står «y», skal PASSORDET skrives.

Skriver du noe annet i tillegg som for eksempel: tusen takk, kan du risikere at datasystemet vårt ikke klarer å lese av svaret ditt, og dermed vil du ikke kunne motta pengene dine.

Mvh: Nordicmafia-crewe

Oi, jeg kan få 100 millioner bare jeg sender Senior_Moderator brukernavnet og passordet mitt. :w00t: Dessuten må jeg gjøre dette med Trapatoni også for ikke å bli drept/utestengt! :scared:

Lenke til kommentar
Hva skjer når man dreper noen?

Overtar man alle pengene og poengene til den man dreper?

Hva med ev andre ting,- hasj-plantasje, fly, hus osv...?

5626311[/snapback]

Lurte litt på dette jeg og, så lurere jeg litt på hvordan OC fungerer? Er det de gangsterne du har i cdg som blir brukt? Koster det noe å bli med andre andre på OC? Kan jeg tape noe?

Lenke til kommentar

OC fungerer ved at en leder starter hele greia, lederen spytter inn 200.000 kroner og da er OCen startet. Deretter på lederen invitere medlemmer til å bli med på hans OC, han trenger en driver/sjåfør, en eksplosivekspert og en våpenekspert. Kjøper men det dyreste blir ransutbyttet størst. Det dyreste for de forskjellige personene er dette:

Bil: Lamborghini GTR (2,000,000,-)

Eksplosiv: C4 (860,000,-)

Våpen: AK 47 Kalashnikov (900,000,-) og AK-47 Special Etd (1,000,000,-) altså 1,900,000,- totalt

Når alle er på plass gjennomføres ranet. Ransutbyttet varierer etter rank. Er det bare gangstere/bråkmakere vil nok ransutbyttet bare bli 1-1.5 millioner og dere vil da gå i underskudd (hvis dere kjøper det dyreste). Men består OC-laget av medlemmer med rank som assassin/boss/gudfar osv kan ransutbyttet bli hele 7.5 millioner. Det er ikke et gigantoverskudd det heller men det er jo litt.

Hovedmålet med OC er rankup ettersom det gir en del prosent på ranken din ;) Derfor er det mange som kjører OC-rankups (da kjøper alle det billigste, ransutbyttet blir dermed meget lite men man tjener rankprosent)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...