Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Mordet var vellykket! Du har drept Lord Lundeby med en F16 FALCON

 

Mordet var vellykket! Du har drept IvanDrago med en F16 FALCON

 

Mordet var vellykket! Du har drept mutantchris med en F16 FALCON

 

Mordet var vellykket! Du har drept fatass med en F16 FALCON

 

 

 

Alle var legendariske gudfedrer. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok.. da har jeg begynnt jeg å :D

 

har 16.000kr nå, hva burde jeg gjøre for å få mere penger? og når tid burde jeg begynne å ta ikea oppdrage?

 

and btw: åssen gjør man det med ikea oppdrage? skal man bare kjøpe en sofa og fly til london? kan noen forklare? :)

 

EDIT: begynnte forresten i oslo, vis det har noe å si?

Endret av alex91
Lenke til kommentar

Det er det samme hvor du begynner. Jeg flyr fra sted til sted hele tiden. Begynn helst med å rane gamle damer. Tar litt tid før du får noe, men etter hvert som prosentene stiger, tar du post banken også. Så er det lurt å kjøpe livakter, da får du en fast inntekt hver dag. Så raner du postbanken, stjeler og forflytter biler og tjener cash nok til en Hasj plantasje. Den koster 800.000, så trenger du også en del penger til arbeidere og tomt. Husk å ha 2 arbeider pr kvadrat meter. Jeg har 54 kvadrat meter tomt, og 108 medarbeidere, noe som gir meg 1188 gram hasj hver 24 time.

Lenke til kommentar
Det er det samme hvor du begynner. Jeg flyr fra sted til sted hele tiden. Begynn helst med å rane gamle damer. Tar litt tid før du får noe, men etter hvert som prosentene stiger, tar du post banken også. Så er det lurt å kjøpe livakter, da får du en fast inntekt hver dag. Så raner du postbanken, stjeler og forflytter biler og tjener cash nok til en Hasj plantasje. Den koster 800.000, så trenger du også en del penger til arbeidere og tomt. Husk å ha 2 arbeider pr kvadrat meter. Jeg har 54  kvadrat meter tomt, og 108 medarbeidere, noe som gir meg 1188 gram hasj hver 24 time.

5344488[/snapback]

 

ok, takk for hjelpen så langt ivertfall :)

 

men får man fast inntekt av harsjplantasje? eller må man selge selv?

 

når tid burde jeg begynne på ikea oppdrage?

 

EDIT: burde jeg hele tiden ha pengen i banken? eller kan jeg bare ha dem fritt ute foreløig?

Endret av alex91
Lenke til kommentar
haha tapte nettopp 100mil :)

blackjack

5339355[/snapback]

 

 

ÅÅÅÅÅÅ hvordan får dere tak i så mange penger?? :ermm::dribble:

5339362[/snapback]

 

Hasj??

vant 30 mill fyst

så eg hadde 60 mill så satse eg 50 mill

vant igjen 100mill :w00t:

eller drep noge som er hitlista

du kan få xxx mill av det

minium 10 mill tru eg

Lenke til kommentar

tjener man bra penger på børs?

 

EDIT: kan noen si hvis dette er riktig gjort på oppdrag 1:

 

først tjener jeg penger til 5 sofaer, så flyr jeg til london, så selger jeg 5 sofaer der! så gjentar jeg det helt til 100stk er sofaer er solgt unna

 

riktig?

 

når det står fra stockholm til london, må jeg være i stockholm å kjøpe sofaene da? eller kan jeg bare kjøpe fra oslo der jeg startet?

 

:)

Endret av alex91
Lenke til kommentar
tjener man bra penger på børs?

 

EDIT:  kan noen si hvis dette er riktig gjort på oppdrag 1:

 

først tjener jeg penger til 5 sofaer, så flyr jeg til london, så selger jeg 5 sofaer der! så gjentar jeg det helt til 100stk er sofaer er solgt unna

 

riktig?

 

når det står fra stockholm til london, må jeg være i stockholm å kjøpe sofaene da? eller kan jeg bare kjøpe fra oslo der jeg startet?

 

:)

 

 

EDIT 2: koster det penger å ta ut penger av banken?

5344651[/snapback]

 

 

Du ska reise til Stockholm, The Underground kjøp x antall sofaer du har råd til

reis til London og selg det i The Underground der gjenta det heilt til du får 100 sofaer frakte

 

Nei det koste ikkje penger å ta ut penger

 

EDIT: ja du tjene på Børs men eg gidde ikkje jer det

spør heller på Forum i nordic heller enklare der

Endret av wilai
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...