Something©wierd Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Håper det er noen her som har gode tips til hvilke type/merke fotopapir som passer godt til å bruke til å skrive ut DVD-cover på Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg har ikke så veldig mye peling på fotopapir - om hva som er best men jeg kn fortelle litt om det. hvis det er merke lapper som skal limes på dvd platen så finnes det egne pakker til det. slike merker som limes på platen. Tror ikke de kommer som fotopapir Eller så tror jeg du kan bruke hva som helts av papir det må bare klippes til slik at det passer. Jeg vil tro at det er best med tynt papir. Det er antagelig lurt å følge det valget som skriverprodusenten anbefaler for å skrive ut bilder. enten så var " komputer for alle " eller så var det "hjemmepc" som forettok en test der de mikset skrivere og papir fra flere produsenter . Jeg mener da et canon papiret kom best ut uansett skriver Detter nå en stund siden Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg kjøpte Verbatim fotopapir som fungerer veldig godt i min Canon Pixma 4000. Du bør ikke velge for tynt papir, mener nå jeg. Jeg betalte 119,- for 100 Verbatim ark på Computer City. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Jeg skal korigere meg selv litt. så lenge det er plass til papiret mellom cd holderen og selve koveret så kan man ha hvilken som helt type papir. Da vil jeg tro at papir på tykelse med vanlig kopipair er enklast å få plasert mellom de to plastdelene. har selv laget et slikt kover noen ganger. hvis papiret er for stivt så kan det bli vanskelig å fa brette de to flippen som er mot siden ( kantent) av koveret Endret 7. desember 2005 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg skal korigere meg selv litt. så lenge det er plass til papiret mellom cd holderen og selve koveret så kan man ha hvilken som helt type papir.Da vil jeg tro at papir på tykelse med vanlig kopipair er enklast å få plasert mellom de to plastdelene. har selv laget et slikt kover noen ganger. hvis papiret er for stivt så kan det bli vanskelig å fa brette de to flippen som er mot siden ( kantent) av koveret 5265923[/snapback] Regner med at du mener cd cover når du snakker om å brette de to flippene mot sidene. Sånn jeg har forstått det, mener han dvd cover, og da blir det en helt annerledes brett. Da kommer den på midten og da er det ikke noe problem å bruke ark i tykkelse 150-180 gr. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 beklager jeg så på en cd-kommer da jeg utalte meg. Jrg sitter med orginal koveret til A.I - den filme om gutten som var en robot og som er laget av Steven Spielberg. dette koveret er ikke standar.dvd-holderen se limt til en pappplate Det er vel bare en type standard kover til dvd-er ? Lenke til kommentar
Something©wierd Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Takk for gode tips. Har laget en DVD produksjon som skal legges ut for salg, så disse tipsene kom godt med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå