Hawko Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) BÆSJ! Jeg har ikke Xbox360, og neimen kommer det ikke inn nye før etter jul... Velvel, 24 timer til neste konkurranse... Lykke til til dem som melder seg på, og jeg syntes det er flott at gamer.nogjør dette! Endret 5. desember 2005 av Hawko Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Den sjette luken er herved åpnet. Innenfor ligger Xbox 360-spillet Kameo: Elements of Power, som en av dere kan bli den heldige vinner av. Les mer Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Dette blir i mine øyne et definisjonsspørsmål. Er man ute etter bare elementene man kan forvandle seg til, eller utgangsfiguren i tillegg? Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Dette blir i mine øyne et definisjonsspørsmål.Er man ute etter bare elementene man kan forvandle seg til, eller utgangsfiguren i tillegg? 5258365[/snapback] Det sier seg vel selv når du ser på svaralternativene... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Har spillet dessverre (og alle krigerene) Får vente på neste konkurranse. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Her er det begrenset med folk som kan svare, ja Større sjanse for å vinne, da. Det jeg undrer på er, hvordan i all verden klarte Hawko å svare et minutt før denne tråden ble laget? Lenke til kommentar
pej Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det jeg undrer på er, hvordan i all verden klarte Hawko å svare et minutt før denne tråden ble laget?Magi? Neida, det har sammenheng med at vi kjører balanserer lasten på forumet mellom 2 forskjellige servere, så hadde den ene serveren sin klokke blitt litt for treg. Har nå stilt den slik at den er korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg