Magic Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 finfint spm. i dag, men så synd at det webcameraet har blitt slaktet i brukeranmeldelsen(e) Lenke til kommentar
meeg Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Samme kalender på akam.no og hw.no idag? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Tradisjonen tro presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg under dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Greit med julekalender, men dagens luke skjulte dessverre ikke noe særlig lekkert nei =/ mvh Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Greit med julekalender, men dagens luke skjulte dessverre ikke noe særlig lekkert nei =/ mvh 5257861[/snapback] Enig der, men svarte alikavel. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Samme kalender på akam.no og hw.no idag? 5257835[/snapback] Kan virke slik ja. Sto hvertfall at jeg hadde deltatt på den ene når jeg hadde tatt den på hardware.no Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) hah, 17,- dyrere på hardwareshop enn pcutstyr.no men uansett dette webcammet hadde vel en ganske så dårlig anmeldelse? grunn nok til å ikke bli med Endret 6. desember 2005 av lavizh Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Til nå er det vel bare amobil som har imponert med premiene sine.. Trur nesten dem har brukt litt tid på å sette opp sin konkurranse, men hva vet vel jeg... ****** Målet med disse konkurransene må vel være at flest mulig har litt bruk for premiene... Greie saker som hadde vært greit å premiert bort på hw.no er f.eks div oc utstyr i.o.m at ok.no ikke har konkurranse, ram og generelt ting som de aller fleste har bruk for... Som nevnt, da vi fikk vite at det ikke ble noe "ordentlig"julekalender, så vinner nesten ingen, men når man alt vinner, så bør det vel være noe man har litt bruk for... my 2 € cent... Edit Ig beklager om jeg høres litt gretten ut, men jul uten hw.no sin "ordentlige" julekalender kan gjøre sånt med enhver vil jeg tru... Må vel snart tvinge julestemninga inn i stuga.. Endret 6. desember 2005 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
muffe Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg synes denne julekalenderen med konkurranser er et kjempeflott tiltak. Jeg ville sannsynligvis ikke kjøpt noe i en kjøpe-kalender uansett, så derfor er det like greit å være med i en (eller flere) konkurranser hver dag. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Nok en mulighet til å vinne. Vi får se hvem det blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå