And.rs Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg er også med... Ressaa er nicket... Blir gøy Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Regner med dette er riktig sted å spørre. Egner PDZ seg bra til multiplayerspilling over Live? Eller multiplayerdelen generelt. Hadde på følelsen at da jeg prøvde det, var det vanskelig å styre, grunnet ingen autoaim og at man har meget mye liv. Dette var dog det uferdige spillet man fikk prøve noen uker i forveien av utgivelsen. Uansett. Er det mange norske som spiller dette spiller online? Jeg og noen venner er nemlig keen på å starte en klan i et spill på 360. Problemet er at vi ikke vet hvilket. Vi er vel så og si Bergens, Hordalands, og Vestlandets beste klan i Halo 2 tør jeg å påstå. Vi ønsker derfor å skaffe oss et spill vi alle kan spille, og som kanskje etterhvert også kan bli en vinner på LAN, der større compoer er i bildet. Noen som har noen formeninger? Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Multiplayerdelen på PDZ er stor og variert med masse våpen og gadgets, man skulle tro at spillet bare var laget for å et bra multiplayerspill på markedet og det klarte de. Har du ikke live er ikke dette spillet noe særlig, men du kan spille med AI-boter. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 har pakket ned xboxn nå sida det egentlig er en julegave men etter jul er jeg klar med mye pd:z ; gamertag er Ana the King Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 er det plass til en til på teame? i så fall, gamertag: Allyfist Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Får meg pdz i dag, men har prøvd det før.... Suger ganske så hardt alikavel da Men men jeg joiner på litt orntlig strukturert spilling jeg! gamertag: fettgnomen Endret 16. desember 2005 av Fettgnomen Lenke til kommentar
Xerian Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Gamertag: Xerian Spiller en del perfect dark zero og det er alltid kult å spille med norske folk Skal vel spille en del i kveld tenker jeg Bare å legge meg til for de som vil det Lenke til kommentar
a_m_e_s Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Jeg blir gjerne med, selv om jeg sliter med å joine games med PDZ Live, grunnen er at jeg får "strict NAT" grunnen til dette har med firewallen å gjøre, og når man har "strict NAT" så hemmer det live opplevelsen litt, værtfall på PDZ. 5259195[/snapback] hva er gamertaget ditt da? jeg har en linksysruter og det fungerer perfect, men har ikke nat. har også xboxen koblet vi ledning siden ruteren ligger rett ved upc kontakten. 5263446[/snapback] Er NitriusX jeg, tror du allerede har vært i kontakt med meg, du er Bozz et eller annet? Uansett router er fin, er med firewallen vår å gjøre, den kjører noe som kalles "strict NAT" noe som fjerner litt "funksjoner" eller hva jeg skal kalle det live, men det er også er problem med PDZ, for andre spill som f.eks Halo 2 funker fint, men hadde jeg fått til å kjørt "open NAT" hadde alt gått bra, er bare at til nå har jeg ikke funnet en måte å forandre det på. 5264977[/snapback] Hadde problem med strict nat jeg også. For å løse det sier microsoft at du må kjøpe en "godkjent" router, men det er bs. Det eneste du trenger å gjøre er å åpne TCP port 88 for trafikk (hvis denne er stengt), og nat'e port 3074 til 360's ip på lokal nettet! Jeg spiller nå med open nat Lenke til kommentar
eNix Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 nei er med på det, og pdz er rimilig kul gamertag:paGibig Lenke til kommentar
Amatour Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 åh får aldri joina lost connection dritt. blir GAL:( Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Et kjapt spørsmål. Hvordan får man til å spille med boter når man bare skal spille med 1-4 stk på samme boksen? Litt kjipt med 4 stk på såpass store baner.... Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 PDZ var ikke noe for meg........hvis noen her er inntressert i den så kan jeg bytte mot et annet 360 spill. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Meg også, Gamertag: Linn Christin Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Et kjapt spørsmål. Hvordan får man til å spille med boter når man bare skal spille med 1-4 stk på samme boksen? Litt kjipt med 4 stk på såpass store baner.... 5306803[/snapback] Når du driver å velger våpen osv, velger du hvor mange boter du vil ha du kan bruke 15stk... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 gametag: kewy ......................... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Jeg vil også spille litt Orntli`! GamerTag: MartinLande Endret 19. desember 2005 av GameMaker Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 PDZ var ikke noe for meg........hvis noen her er inntressert i den så kan jeg bytte mot et annet 360 spill. 5307475[/snapback] du var jo kjempebra, hvor mye har du spilt egentlig? du har jo kjempehøy gamerscore! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Hvordan går det med dere egentlig? Blir det noe spilling? Kjøpte meg PDZ i går. Hadde vært kjekkt å spilt med bare norske folk. min gamertag: finduz88 Hvorfor får jeg hele tiden "Lost connection" når jeg prøver å joine et game? Noen andre som har det problemet også? Endret 28. desember 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå