Gå til innhold

PDZ teammates norway

runjohan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med dette er riktig sted å spørre.

Egner PDZ seg bra til multiplayerspilling over Live? Eller multiplayerdelen generelt. Hadde på følelsen at da jeg prøvde det, var det vanskelig å styre, grunnet ingen autoaim og at man har meget mye liv. Dette var dog det uferdige spillet man fikk prøve noen uker i forveien av utgivelsen. Uansett. Er det mange norske som spiller dette spiller online? Jeg og noen venner er nemlig keen på å starte en klan i et spill på 360. Problemet er at vi ikke vet hvilket. Vi er vel så og si Bergens, Hordalands, og Vestlandets beste klan i Halo 2 tør jeg å påstå. Vi ønsker derfor å skaffe oss et spill vi alle kan spille, og som kanskje etterhvert også kan bli en vinner på LAN, der større compoer er i bildet.

Noen som har noen formeninger? :)

Lenke til kommentar
Jeg blir gjerne med, selv om jeg sliter med å joine games med PDZ Live, grunnen er at jeg får "strict NAT" grunnen til dette har med firewallen å gjøre, og når man har "strict NAT" så hemmer det live opplevelsen litt, værtfall på PDZ.

5259195[/snapback]

hva er gamertaget ditt da?

jeg har en linksysruter og det fungerer perfect, men har ikke nat. har også xboxen koblet vi ledning siden ruteren ligger rett ved upc kontakten.

5263446[/snapback]

Er NitriusX jeg, tror du allerede har vært i kontakt med meg, du er Bozz et eller annet? :p

Uansett router er fin, er med firewallen vår å gjøre, den kjører noe som kalles "strict NAT" noe som fjerner litt "funksjoner" eller hva jeg skal kalle det live, men det er også er problem med PDZ, for andre spill som f.eks Halo 2 funker fint, men hadde jeg fått til å kjørt "open NAT" hadde alt gått bra, er bare at til nå har jeg ikke funnet en måte å forandre det på.

5264977[/snapback]

Hadde problem med strict nat jeg også. For å løse det sier microsoft at du må kjøpe en "godkjent" router, men det er bs. Det eneste du trenger å gjøre er å åpne TCP port 88 for trafikk (hvis denne er stengt), og nat'e port 3074 til 360's ip på lokal nettet! Jeg spiller nå med open nat :D

Lenke til kommentar
Et kjapt spørsmål. Hvordan får man til å spille med boter når man bare skal spille med 1-4 stk på samme boksen? Litt kjipt med 4 stk på såpass store baner....

5306803[/snapback]

Når du driver å velger våpen osv, velger du hvor mange boter du vil ha du kan bruke 15stk...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hvordan går det med dere egentlig? Blir det noe spilling?

Kjøpte meg PDZ i går. Hadde vært kjekkt å spilt med bare norske folk. :D

min gamertag: finduz88

Hvorfor får jeg hele tiden "Lost connection" når jeg prøver å joine et game? Noen andre som har det problemet også?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...