runjohan Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 noen som vil danne et pdz team? spille litt ordtnli osv? blir vi mange nok, kan vi kanskje ha to team når vi spiller? mitt gamertag: pozz with bootz Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg blir gjerne med, selv om jeg sliter med å joine games med PDZ Live, grunnen er at jeg får "strict NAT" grunnen til dette har med firewallen å gjøre, og når man har "strict NAT" så hemmer det live opplevelsen litt, værtfall på PDZ. Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Jeg blir gjerne med, selv om jeg sliter med å joine games med PDZ Live, grunnen er at jeg får "strict NAT" grunnen til dette har med firewallen å gjøre, og når man har "strict NAT" så hemmer det live opplevelsen litt, værtfall på PDZ. 5259195[/snapback] hva er gamertaget ditt da? jeg har en linksysruter og det fungerer perfect, men har ikke nat. har også xboxen koblet vi ledning siden ruteren ligger rett ved upc kontakten. Endret 7. desember 2005 av runjohan Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Nja, kan vel være med jeg og ^-^ Spilte et par timer (9) med Nitruis hehe, banka han I killcount Lenke til kommentar
Amatour Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Im in:) Xbox live: Amaranto Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg blir gjerne med, selv om jeg sliter med å joine games med PDZ Live, grunnen er at jeg får "strict NAT" grunnen til dette har med firewallen å gjøre, og når man har "strict NAT" så hemmer det live opplevelsen litt, værtfall på PDZ. 5259195[/snapback] hva er gamertaget ditt da? jeg har en linksysruter og det fungerer perfect, men har ikke nat. har også xboxen koblet vi ledning siden ruteren ligger rett ved upc kontakten. 5263446[/snapback] Er NitriusX jeg, tror du allerede har vært i kontakt med meg, du er Bozz et eller annet? Uansett router er fin, er med firewallen vår å gjøre, den kjører noe som kalles "strict NAT" noe som fjerner litt "funksjoner" eller hva jeg skal kalle det live, men det er også er problem med PDZ, for andre spill som f.eks Halo 2 funker fint, men hadde jeg fått til å kjørt "open NAT" hadde alt gått bra, er bare at til nå har jeg ikke funnet en måte å forandre det på. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 kjøpte pdz i går.. så får vel håpe det blir noe spilling etterpå.. Bare å legge meg til som friend folkens.. er litt tomt der nå.. hehe.. nick : elektroman Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Melder meg på. Gamertag: superrune Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 bra folkens, da er det bare å legge hverandre inn som friends så ser vi ettervhert hvem som er online og hva de spiller osv..da regner jeg med at vi kommer i gang når vi ser hverandre i friendslista Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 henger med jeg også Gamertag: NightWolfie Lenke til kommentar
Amatour Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 SÅ når skal vi spille da? skal vi sette opp noen tider eller? Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 SÅ når skal vi spille da? skal vi sette opp noen tider eller? 5269492[/snapback] tja, kan godt det, men hvis vi bare legger hverandre inn så ser vi hvem som er online og da er det bare å begynne å spille, funker bra den dere online greia der! Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Gamertag: Jazzlass bare og adde:P Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 ser det er flere av dere som spiller halo2. hehe. Lenke til kommentar
Joanna Dark Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Xbox Live: Joanna Dark 0 Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Jeg kan sikkert hoste for oss, får 20mb om noen dager ^^ Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 noen som vil danne et pdz team? spille litt ordtnli osv? blir vi mange nok, kan vi kanskje ha to team når vi spiller?mitt gamertag: pozz with bootz 5257797[/snapback] god ide... jeg vil bli med. jeg er vel på vennelisten din allerede, GT:stefflus Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 jeg er gjerne med, spilt spillet en del nå gamertag: mtnine FURY legg meg til Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Me me me! Tag : Bjoernar Endret 14. desember 2005 av wilbur626 Lenke til kommentar
schism Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Er med! Har ikke spilt så mye enda så er rimelig noob Gamertag: Heffalomp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå