Gå til innhold

PDZ teammates norway

runjohan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg blir gjerne med, selv om jeg sliter med å joine games med PDZ Live, grunnen er at jeg får "strict NAT" grunnen til dette har med firewallen å gjøre, og når man har "strict NAT" så hemmer det live opplevelsen litt, værtfall på PDZ.

5259195[/snapback]

hva er gamertaget ditt da?

jeg har en linksysruter og det fungerer perfect, men har ikke nat. har også xboxen koblet vi ledning siden ruteren ligger rett ved upc kontakten.

Endret av runjohan
Lenke til kommentar
Jeg blir gjerne med, selv om jeg sliter med å joine games med PDZ Live, grunnen er at jeg får "strict NAT" grunnen til dette har med firewallen å gjøre, og når man har "strict NAT" så hemmer det live opplevelsen litt, værtfall på PDZ.

5259195[/snapback]

hva er gamertaget ditt da?

jeg har en linksysruter og det fungerer perfect, men har ikke nat. har også xboxen koblet vi ledning siden ruteren ligger rett ved upc kontakten.

5263446[/snapback]

Er NitriusX jeg, tror du allerede har vært i kontakt med meg, du er Bozz et eller annet? :p

Uansett router er fin, er med firewallen vår å gjøre, den kjører noe som kalles "strict NAT" noe som fjerner litt "funksjoner" eller hva jeg skal kalle det live, men det er også er problem med PDZ, for andre spill som f.eks Halo 2 funker fint, men hadde jeg fått til å kjørt "open NAT" hadde alt gått bra, er bare at til nå har jeg ikke funnet en måte å forandre det på.

Lenke til kommentar
SÅ når skal vi spille da? skal vi sette opp noen tider eller?

5269492[/snapback]

tja, kan godt det, men hvis vi bare legger hverandre inn så ser vi hvem som er online og da er det bare å begynne å spille, funker bra den dere online greia der! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...