Zyko Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Oki, fant denne artikkelen på gamespot. Den skal prøve å vise forskjellen på xbox (uten HD) og Xbox 360 (med HD). Hold musen over bildene i artikkelen og sjekk forskjellen, noen er ekstreme! Gi noen kommentarer om dere har opplevd den samme forskjellen hjemme hos dere, siden jeg ikke har HD-TV eller Xbox 360 . Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Har ikke HD tv selv men synes det var en fin side du linket til Så selv en 360 på hd idag(uheldigvis ikke med samme spill som meg) men det ble annerledes å se på.. Man kunne "merke" at det var annerledes enn hjemme.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Man trenger ikke HD for å vise grafikken i spillene på 360. Bare oppløsningen blir skapere. Spør du meg så er det bare et billig salgstriks. PS: Og ja jeg har sett spillene på HD også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ja, syns egentlig ikke det er verdt pengene og kjøpe en HDTV bare for du har 360. Men har du en, er du jo heldig. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Alle spillene ser jo mye bedre ut på HD-TV da. Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det ser bedre ut på HD, men Xbox 360 ser også mye bedre ut enn Xbox på en vanlig TV da. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det så veldig mye bedre ut ja. Men ikke det at jeg får meg til å løpe for å kjøpe en hdtv. Sannsynligvis så kommer jeg til å skaffe meg det med tiden, men ikke enda. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Testen er mer relevant i forhold til vanlig TV vs HD-TV enn Xbox vs Xbox360. Så langt har jeg ikke sett noen spill til 360 som gjør at det frister å kjøpe ny konsoll. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Dette blir jo litt feil å sammenligne, men gøy alikevel: Kameo på Xbox Kameo på Xbox 360 Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Oki, fant denne artikkelen på gamespot. Den skal prøve å vise forskjellen på xbox (uten HD) og Xbox 360 (med HD). Hold musen over bildene i artikkelen og sjekk forskjellen, noen er ekstreme! Gi noen kommentarer om dere har opplevd den samme forskjellen hjemme hos dere, siden jeg ikke har HD-TV eller Xbox 360 . 5257763[/snapback] Greit å rette opp i det at begge versjonene av spillene blir vist i 480p Dette er altså en test av Xbox spill i 480p mot Xbox360 spill i 480p "We kept resolutions at 480p, so the 360 won't be able to hide behind the image-quality advantages a higher resolution gives you." Testen blir da litt feil når den stiller spørsmålet "Do you really need HD?" Når Xbox360'en ikke får vist sitt potensiale i høyere HD-oppløsninger. Det blir mer som en test av forskjellene i de forskjellige spillene som kommer ut på begge konsoller, og ikke en virkelig test av HD. Så iogmed at testen er helt feil i utgangspunktet så ser jeg på mange av spillene enorme forskjeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå