w0d00 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Skulle spille Dead or Alive® 3 med dama ista.. Satte spillet i 360 konsollen, og skrudde på.. Satt å spillte i 3 min, så klikka det.. Bildet frøys helt og lyden stod å hakka... Skulle spille Forza Motorsport™ igår, og det hakka helt for jævlig.. Virka som om det var masse frameskip der.. Syntes det er for jævlig at det ikke funker når Microsoft sier det skal det...! Link til lista over spill som SKAL funke!! http://www.xbox.com/en-US/games/backwardco...tygameslist.htm Noen andre som har noen spill å legge til her? Som altså ikke fungerer, men som SKAL fungere? Endret 5. desember 2005 av w0d00 Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Har bare testet Halo 2 og DoA 3 - begge funket som forventet. Innbiller meg at de tilogmed så litt bedre ut enn på den gamle boxen (mer AA). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Har bare testet Halo 2 og DoA 3 - begge funket som forventet. Innbiller meg at de tilogmed så litt bedre ut enn på den gamle boxen (mer AA). 5258235[/snapback] Spillene skal se bedre ut på 360'en enn på den gammle så det stemmer nok. Alle spillene har ikke blitt bakover kompiabel , dette kommer det støtte for etter hvert som man må laste ned via xbox live. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Skulle spille Dead or Alive® 3 med dama ista..Satte spillet i 360 konsollen, og skrudde på.. Satt å spillte i 3 min, så klikka det.. Bildet frøys helt og lyden stod å hakka... Skulle spille Forza Motorsport™ igår, og det hakka helt for jævlig.. Virka som om det var masse frameskip der.. Syntes det er for jævlig at det ikke funker når Microsoft sier det skal det...! Link til lista over spill som SKAL funke!! http://www.xbox.com/en-US/games/backwardco...tygameslist.htm Noen andre som har noen spill å legge til her? Som altså ikke fungerer, men som SKAL fungere? 5257579[/snapback] Såvidt jeg vet er det en egen liste i europa. finner den ikke akkurat nå, siden xbox.com har det travelt. mener den ligger på gamer en plass Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Alias™ Aliens vs. Predator™ : Extinction All Star Baseball™ 2003 Amped®: Freestyle Snowboarding Army Men®: Sarge's War™ Atari® Anthology™ ATV Quad Power Racing 2™ Baldur's Gate Dark Alliance 2 Barbarian Barbie™ Horse Adventures™ Wild Horse Rescue™ Batman Begins Battle Engine Aquila Battlestar Galactica™ BMX XXX™ Brute Force Buffy the Vampire Slayer - Chaos Bleeds Cabela's® Dangerous Hunts™ Cabela's® Outdoor Adventures™ 06 Call of Cthulhu®: Dark Corners of the Earth™ Call of Duty™: Finest Hour™ Catwoman™ Circus Maximus Close Combat: First to Fight Colin McRae 4 Combat Elite: WWII Paratroopers™ Commandos 2: Men of Courage™ Conflict: Desert Storm Constantine™ Crash Bandicoot: Twinsanity™ Crash Nitro Kart™ Crimson Skies: High Road to Revenge Crouching Tiger, Hidden Dragon™ Curse: The Eye of Isis Dark Angel Darkwatch™ Deadly Skies Deathrow Digimon® Rumble Arena® Dinotopia Dead or Alive 3 Egg Mania™: Eggstreme Madness Euro 2004 F1 Championship Season 2001 Fable Fable: The Lost Chapters FIFA 2003 FIFA 2004 FIFA Street FIFA World Cup 2002 Fight Night 2004 Fight Night Round 2 Ford Mustang Racing Forza Motorsport Freedom Fighters Futurama Fuzion Frenzy® Genma Onimusha Goblin Commander™: Unleash the Horde Grand Theft Auto III Grand Theft Auto: San Andreas Gravity Games Bike: Street. Vert. Dirt. Half-Life 2 Halo Halo 2 Halo® 2 Multiplayer Map Pack Harry Potter & The Goblet of Fire Harry Potter & The Philosopher's Stone Hitman: Contracts House of the Dead 3 Jade Empire James Bond 007: Nightfire Judge Dredd: Dredd vs. Death Jurassic Park Genesis Kelly Slater's Pro Surfer Kids Next Door: Operation VIDEOGAME Legends of Wrestling Lemony Snicket A Series of Unfortunate Events Loons Fight for Fame Lord of the Rings: Return of the King Manhunt Mat Hoffman's Pro BMX™ 2 Max Payne Max Payne 2: The Fall of Max Payne Medal of Honor 3 Rising Sun Medal of Honor Frontline Medal of Honor: European Assault Metal Arms™: Glitch in the System MicroMachines Mike Tyson Heavyweight Boxing Mortal Kombat: Deception MTV Music Generator™ 3 NBA Live 2003 NBA Live 2004 Need For Speed: Underground 2 NHL 2004 NHL Hitz™ 20-03 Ninja Gaiden Ninja Gaiden Black Outlaw Golf 2 Outlaw Volleyball Pariah Phantom Crash™ Pitfall®: The Lost Expedition™ Predator: Concrete Jungle™ Prince of Persia 4: The Sands of Time Pro Evolution Soccer 5 Pro Race Driver™ Pure Pinball Puyo Puyo Fever Quantum Redshift Raze's Hell™ RedCard™ 20-03 Red Dead Revolver Red Faction II Robotech: Battle Cry Rocky™: Legends Rogue Ops Rugby 2005 Samurai Warriors™ Scooby Doo™: Night of 100 Frights Scrapland SeaWorld: Shamu's Deep Sea Adventures Sega GT 2002 Shadow the Hedgehog Shellshock:Nam '67™ Sid Meier's Pirates! Sniper Elite: Berlin 1945 Soccer Slam Simpson's Road Rage Simpsons: Hit and Run Sonic Heroes Sonic Mega Collection™ Plus Speed Kings Sphinx and the Cursed Mummy™ SpongeBob Square Pants:Battle for Bikini Bottom Spy Hunter® 2 Spyro: A Hero's Tail SSX 3 Stake™ Star Trek: Shattered Universe Star Wars Episode III: Revenge of the Sith Star Wars: Clone Wars Star Wars®:Jedi Knight®: Jedi Academy™ Star Wars: Starfighter™ Special Edition Star Wars: Knights of the Old Republic Star Wars: Knights of the Old Republic 2 Street Racing Syndicate™ Stubbs the Zombie™ in Rebel Without a Pulse™ Super Bubble Pop Super Monkey Ball™ Deluxe SX Superstar™ Tecmo Classic Arcade Teenage Mutant Ninja Turtles™ Terminator™ : Dawn of Fate Tetris Worlds™ The Great Escape The Incredible Hulk The Incredible Hulk: Ultimate Destruction The Incredibles: Rise of the Underminer The Thing Thief: Deadly Shadows Tom Clancy's Ghost Recon Tom Clancy's Rainbow Six 3 Tony Hawk's American Wasteland Tony Hawk's Pro Skater 4 Tony Hawk's Underground 2 Toxic Grind Ty The Tasmanian Tiger™ Ty the Tasmanian Tiger™ 2: Bush Rescue™ Ty the Tasmanian Tiger™ 3: Night of the Quinkan Urban Freestyle Soccer Vexx™ Worms 4: Mayhem Worms™ Forts Under Siege WWE Raw 2 XIII Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 DoA3 låser seg ja, prøvd på 3 forskjellige X360er med 2 forskjellige plater. Låser seg etter 5-6 ksmper, sansyndligvis bug i emulatoren. Har også opplevd lav framerate(=hakking på noen av banene) i forza med en av boxene. Ninja gaiden og jade empire har sålangt oppført seg fint på min 360 da(og grafikken er merkbart forbedret), darkwatch vil den ikke spille av selv om det står på lista. Satser på at neste verson av emulatorprogramvaren ikke er så langt unna. Lenke til kommentar
Sugarrdaddy69 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg prøvde å spille sniper elite og når jeg skal begyne å spille oppdrag henger det seg etter loadingen og jeg har aldri fått spilt det. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Skulle spille Dead or Alive® 3 med dama ista..Satte spillet i 360 konsollen, og skrudde på.. Satt å spillte i 3 min, så klikka det.. Bildet frøys helt og lyden stod å hakka... Skulle spille Forza Motorsport™ igår, og det hakka helt for jævlig.. Virka som om det var masse frameskip der.. Syntes det er for jævlig at det ikke funker når Microsoft sier det skal det...! Link til lista over spill som SKAL funke!! http://www.xbox.com/en-US/games/backwardco...tygameslist.htm Noen andre som har noen spill å legge til her? Som altså ikke fungerer, men som SKAL fungere? 5257579[/snapback] Har du lasta den nyeste oppdateringen? Lenke til kommentar
derez Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg prøvde å spille sniper elite og når jeg skal begyne å spille oppdrag henger det seg etter loadingen og jeg har aldri fått spilt det. 7355636[/snapback] Samme her. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Forza skal fungere mye bedre med en av de nyeste updatene, har du aller nyeste BC-update? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå