Gå til innhold

Ide: Desktop kabinett.. 11 Feb. 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Firkant? enkelt og greit ;) så kan du gravere nicket ditt på ;)

5633613[/snapback]

Er egentli det beste når man tenker på hvor stor plass jeg har til det (ikke stor;p) så skalforske litt mer på det :p

Vil ha en vifte i plexien og, som blåser på chipset, får se hva det blir til :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Heihei!

Ting beveger på seg ; ) Jeg har gjort bittelittegrann i dag bare, fikset plass for hdd og dvd-rommen som var for langt foran. Har også fått kamera så nå kan jeg begynne å ta bilder mens jeg gjør ting :D

Anyways, bilder!

OversiktstrippaSmall.jpg

^Forfra, lurer litt på hvordan jeg skal løse det med festing av fronten :hmm: ... Det er noen utstikkere foran jeg bare kan fjerne med dremel, så fronten blir flat, men det er det på siden som bekymrer meg.. Er ikke bare å bruke stålsparkel heller, da vil ikke "sengene" til Dvd og hdd gå opp og ned :( Får gruble litt på det litt til...

Oversiktstrippa2Small.jpg

^Oversikt fra siden. Hdd og Dvd skal ligge oppi "sengene" der

Oversiktstrippa1Small.jpg

^Oversikt bakfra. Der alle hullene er bak vurderer jeg å sette inn en grill, så det ser litt bedre ut : )

OversiktSmall.jpg

^Inni kassa, strippa. Skal fikse et bilde med forklaringer senere i kveld hvor diverse hw står ++

KuttethullSmall.jpg

^Sånn måtte jeg gjøre på begge sider for at hdd skulle passe, gikk greit, gjort på 10-20 min på begge sider ; )

HddplassSmall.jpg

^Der satt hdd før, tror det ble ganske så varmt der ja :p

HddplassDvdplassSmall.jpg

^Hdd festet der floppy var før, fornøyd :)

DvdfrontSmall.jpg

^Dvd-brenneren i front, sånn det ble tilslutt

FrontSmall.jpg

^Så mye stikker det ut foran nå, syns det er bra nok :) Dvd-brenneren kan stå sånn, skal ha ca. 1-2mm Alu på fronten + Plexi så ser ikkeno ved det der at det ikke går :)

DesktopSmall.jpg

^Sånn står den nå, var meninga jeg skulle ta bort floppy, måtte inn i BIOS, men gadd ikke i stad, mulig jeg gjør det senere i kveld.

Vil lage en worklog etter hvert som jeg har fått gjort litt mer, syns dette er litt snaut å legge ut for så jeg fortsetter med bilder her en stund til :p

Gjerne kommenter det, og kom med ideer til videre jobbing! Får ikke gjort noe før påsken kanskje, maybe litt før : ) Skal på LAN og fester og greier og greier i tiden fremover ;)

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Kul casemod dette :thumbup: ! Ikke så mange som gidder å tulle med en desktop!

5794807[/snapback]

Takker :) Håper det blir bra^^

Nei, det er få, men jeg liker ingen, omtrent INGEN stock kabinetter, har fått modde-syken og det er digg :D hehe!..

Kommer sikkert videre i påsken hvis fattern gidder dra inn til oslo på jobben hans^^ Der jeg driver.

Øyvind!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...