Klekkus Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Firkant? enkelt og greit så kan du gravere nicket ditt på Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Firkant? enkelt og greit så kan du gravere nicket ditt på 5633613[/snapback] Er egentli det beste når man tenker på hvor stor plass jeg har til det (ikke stor;p) så skalforske litt mer på det Vil ha en vifte i plexien og, som blåser på chipset, får se hva det blir til Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Heihei! Ting beveger på seg ; ) Jeg har gjort bittelittegrann i dag bare, fikset plass for hdd og dvd-rommen som var for langt foran. Har også fått kamera så nå kan jeg begynne å ta bilder mens jeg gjør ting Anyways, bilder! ^Forfra, lurer litt på hvordan jeg skal løse det med festing av fronten ... Det er noen utstikkere foran jeg bare kan fjerne med dremel, så fronten blir flat, men det er det på siden som bekymrer meg.. Er ikke bare å bruke stålsparkel heller, da vil ikke "sengene" til Dvd og hdd gå opp og ned Får gruble litt på det litt til... ^Oversikt fra siden. Hdd og Dvd skal ligge oppi "sengene" der ^Oversikt bakfra. Der alle hullene er bak vurderer jeg å sette inn en grill, så det ser litt bedre ut : ) ^Inni kassa, strippa. Skal fikse et bilde med forklaringer senere i kveld hvor diverse hw står ++ ^Sånn måtte jeg gjøre på begge sider for at hdd skulle passe, gikk greit, gjort på 10-20 min på begge sider ; ) ^Der satt hdd før, tror det ble ganske så varmt der ja ^Hdd festet der floppy var før, fornøyd ^Dvd-brenneren i front, sånn det ble tilslutt ^Så mye stikker det ut foran nå, syns det er bra nok Dvd-brenneren kan stå sånn, skal ha ca. 1-2mm Alu på fronten + Plexi så ser ikkeno ved det der at det ikke går ^Sånn står den nå, var meninga jeg skulle ta bort floppy, måtte inn i BIOS, men gadd ikke i stad, mulig jeg gjør det senere i kveld. Vil lage en worklog etter hvert som jeg har fått gjort litt mer, syns dette er litt snaut å legge ut for så jeg fortsetter med bilder her en stund til Gjerne kommenter det, og kom med ideer til videre jobbing! Får ikke gjort noe før påsken kanskje, maybe litt før : ) Skal på LAN og fester og greier og greier i tiden fremover Øyvind Endret 18. mars 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Chb Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Kul casemod dette ! Ikke så mange som gidder å tulle med en desktop! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Kul casemod dette ! Ikke så mange som gidder å tulle med en desktop! 5794807[/snapback] Takker Håper det blir bra^^ Nei, det er få, men jeg liker ingen, omtrent INGEN stock kabinetter, har fått modde-syken og det er digg hehe!.. Kommer sikkert videre i påsken hvis fattern gidder dra inn til oslo på jobben hans^^ Der jeg driver. Øyvind! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå