Gå til innhold

Ser etter billig vannkjøling, bare for cpu!

Anbefalte innlegg

Trenger man ikke noe mer enn Dette for å kjøle cpu'n ?

evt. Dette settet ?!

Vil det bråke mer enn boxed-viften på min P4 3,0 ghz ?

og en ting til, jeg er skeptisk til at det skal begynne å lekke om jeg kjøper meg vannkjøling.. Selv om jeg kjører opp settet før jeg monterer i pc, og ser til at det fungerer inne i pc.. Liksom, at det plutselig en dag spruter vann ut, og da sitter man der med ødelagte komponenter, og får sansyneligvis ikke noe tilbake...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De settene du linker til er allerede ferdig monterte så om det skulle begynne å lekke så må det nok komme av en produksjonsfeil. Det vil bråke mindre enn en boxed vifte. Bråker det for mye kan du bruke viftestyring på vifta på radiatoren. Ser forresten at vifta har variabel hastighet så den burde ikke bråke så mye. Les gjerne tester av produktet, søk på google.

Vannkjøling begynner ikke å lekke av seg selv, men er du bekymret for lekkasjer så er kanskje ikke vannkjøling noe for deg? Det er tross alt ikke så behagelig å gå rundt og være bekymret. Er koblingene tette så er de tette til "evig tid" så sant du ikke river og sliter i de eller flytter PCen på en brutal måte.

Lenke til kommentar

Mer bråk vil det ikke blir, da de beste fulftkjølrne klarer å holde de aller fleste prosessorer på aksteptabelt nivå selv uten vifte i det heletatt.. Så med en helt lydløs vifte vil det være et bedre alternativ både når det gjelder støy og ytelse mot de billigste vannkjølingssettene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...