theDurkan Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg satt med et problem i spill med "stuttering", som er et kjent fenomen på Gigabyte 600GT-kort. Dette løst ejeg ved underklokke kortet mitt noen mhz. Siden dette fungerte utmerket med 66.93-drivere, ville jeg gjerne oppgradere til nyeste forceware. Jeg oppgraderte, men da forsvant nVidias innebygde mulighet for klokking. Selvom jeg har reinstallert 66.93 driverne nå, så får jeg ikke denmenyen. Det funker tydeligvis ikke like effektivt å klokke kortet ned med rivatuner, som med den innebygde til nVidia. Noen som vet hvordan jeg får tilbake denne klokkemenyen? Lenke til kommentar
poffer Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 bruk "coolbits" søk her på forumet så finner du en link til hvor du kan laste det ned. Åpner for klokking i driveren fra nvidia. Lenke til kommentar
Mats J. Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Eller du kan bruke RivaTuner. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Det står at Rivatuner ikke fungerer i dette tilfellet da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå