TOO TRILL Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg er en førstegangsbruker som har tenkt til å kjøpe meg en dremel. Jeg har tenkt til å modde kabinettet mitt etter jul. Jeg har sett to forskjellige dremeler, Co/Tech dremel fra clas olson til 249,- og en dremel multipro til 895,- på byggmakker. Dremelen fra clas olson er jo en del billigere enn byggamakker sin, men jeg er litt usikker på kvaliteten her. Kan det lønne seg å kjøpe seg den billige + tilbehør på clas olson eller dremel multipro til 895,- på byggamakker? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg har den "dremelen" fra Clas Ohlson. Jeg syns den er mer enn god nok til å modifisere kabinetter med. Jeg har brukt den til en god del, og fått bra resultat vær gang. Bl.a kuttet ut 5 viftehull, skrevet "nick" i sidedør, herpa et kabinett, skjært i plastikk etc. Funker fint enda min iallefall. (2 år gammel ca.) Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg har akkurat kjøpt meg en sånn som jeg er veldig fonøyd med. Enkel i bruk og et enormt + at man får med forlenger og stativ. KJØP Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Takk for svar. Jeg tror jeg går for Co/Tech'en + ekstra utstyr Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Har bare prøvd en slik en og den er helt grei å bruke. Men hva jeg har hørt er at kvaliteten ikke er allverden! Med andre ord; satser du på å ha den en stund: Kjøp ekte vare istedenfor! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Har bare prøvd en slik en og den er helt grei å bruke. Men hva jeg har hørt er at kvaliteten ikke er allverden! Med andre ord; satser du på å ha den en stund: Kjøp ekte vare istedenfor! 5259731[/snapback] Jeg ville kjøpt Claser'n sin om du ikke skal bruke den alt for mye. Til et bruk et par ganger i året holder den lenge. (PS; Glisevask, husk nå at du fikk din til 250kr da ) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hehe, ja.. Skjønner det er mye penger å bruke! Sikkert derfor jeg også syntes den originale var litt dyrt og vurderte CoTech'n! Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) jeg har dremel multipro og har prøvd Co/Tech og vil nok si at for de aller fleste av dere så greier det seg med Co/Tech, Det vil si at jeg da tar utgangspunkt i at den ikke skal brukes til så mye og at dere ikke har peiling på hva kvalitet er Endret 6. desember 2005 av Nitrob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå