Πεισιθάνατος Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Link! Dette kunne egentlig passe flere steder, men det var i hvert fall utrolig morsomt å lese. Jeg satser på at den går fint under humor. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hehe. Jeg ble litt tørst. Tror jeg tar ett glass med dihydrogenmonoksid jeg. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hehe. Jeg ble litt tørst. Tror jeg tar ett glass med dihydrogenmonoksid jeg. 5257654[/snapback] Neeei. leste du ikke artikkelen. dihydrogenmonoksid er farlig.. Vi må forby det her i Norge også. hehe. Morsomt Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det forekommer ikke bare i mange matvarer, store mengder av stoffet flyter også ukontrollert rundt om i miljøetOh noes. Det er jo ikke mulig å komme vekk! Jeez, folk er lure innimellom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 :!: Er det mulig. Tenkte seg om nok noen ganger etter den stunten. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 – Dihydrogenmonoksid kan være dødelig hvis det inhaleres og kommer ned i lungene. I gassform kan det gi stygge forbrenninger, og hvis man treffes av stoffet i fast form kan man bli påført alvorlige fysiske skader, het det videre. det er jo samt da :!: Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Haha, så bra Lettlurte amerikanere Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Lettlurte Amerikanere ? Er sikker på at flesteparten av dere ville gått på dette selv. Lærern min la fram alle de samme argumentene og lurte på om dette stoffet burde bli forbydd, kun jeg og to andre som sa nei. Ikke fordi vi kom på hva det var, men vi mente vi ikke viste nok om det. Endret 7. desember 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Bweh! De fleste i min klasse (inkl. meg) lo av denne artikkelen før det ble nevnt hva dihydrogenmonoksid overhodet var. Alle visste det, selvfølgelig. Jeg trodde dette var allmenn kunnskap. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Dobbel, jeje! Endret 7. desember 2005 av -Knuð Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 så tøft, kanskje jeg skal skremme KRL-læreren min med den artikkelen det hadde vært gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå