Stig Jøran Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Har et slikt sett. Og har nå hatt det i rundt 1-2 måneder. Men allerede etter 1 mnd begynte pumpa å støye, altså den skriker på en måte Dette skjer ikke så alltfor ofte, men ofte nok til at det irriterer meg, det som hjelper på problemet er å ta inn og ut strømmen. Men har dere noen tips til hva som jeg kan gjøre for å muligens bli kvitt problemet? eller må jeg rett å slett ta ut heile vannkjølinga og sende den tilbake? Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 prøv å se i forumet hos www.asetek.com. Finner du ingen forslag der så er det vel bare å returnere Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det er nok bare til å opne pumpen og legge litt gjengeteip rundt akslingen. Dette fungere alltid! Har gjort dette på alle pumpene som eg har haddt som har bråkt..Da vil den "durende" lyden forsvinne..Finne bilder over korleis du gjer dette på forumet..bare søk litt. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Det er nok bare til å opne pumpen og legge litt gjengeteip rundt akslingen. Dette fungere alltid! Har gjort dette på alle pumpene som eg har haddt som har bråkt..Da vil den "durende" lyden forsvinne..Finne bilder over korleis du gjer dette på forumet..bare søk litt. 5260583[/snapback] Et kjappt spm, må jeg ta av slangene for å gjøre dette ? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det er nok bare til å opne pumpen og legge litt gjengeteip rundt akslingen. Dette fungere alltid! Har gjort dette på alle pumpene som eg har haddt som har bråkt..Da vil den "durende" lyden forsvinne..Finne bilder over korleis du gjer dette på forumet..bare søk litt. 5260583[/snapback] Et kjappt spm, må jeg ta av slangene for å gjøre dette ? 5261435[/snapback] Vel for å komme til akslingen så må nok vannet i kjøleanlegget tømmes og da er det jo bare å koble fra slangene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå