magnusri Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Hei! Lurte på om noen kunne hjelpe meg å få klarhet i 4 store spørsmål, ang. Media Center, Extender, (kobling til TV) osv, jeg står igjen med etter et par timers lesing på nettet: Bare så målet er klart: Vil se filmer og stæsj fra PC'en på TV'en... 1. Jeg har et ATI Radeon X850XT PE skjermkort med DVI utgang++. Er det nødvendig for meg å bytte til et TV-"skjerm"kort. Isåfall hvorfor? Hva er fordelene? 2. Hvorfor bruke penger på Media Center når jeg bare kan koble PC'en rett til LCD TV'en og vise filmer++? 3. Hvorfor bruke Media Center MED Extender? (er den eneste fordelen at det blir "wireless" mellom PC og extender, så man slipper en lang DVI kabel?) Må man isåfall ha en Extender ved hver TV for at det skal fungere trådløst på alle TV'er? 4. Gir Microsoft Media Connect de samme mulighetene som Media Center? Her sier Microsoft at Media Connect kan sende video til TV'en: http://www.microsoft.com/windows/windowsme...ct/default.aspx Andre steder står det at Connect kun kan sende bilder og musikk På forhånd takk, Mvh Magnus Endret 5. desember 2005 av magnusri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå