Gå til innhold

Chieftec TX10SLD & InnovaCoolr3 + AMD XP dual

Boye

Anbefalte innlegg

Går det?

Grunnet vannskader tidligere i sommer blir det mulig at forsikringen kommer igjennom. I all hast måtte jeg kjøpe et kabinett for å få systemet noenlunde oppe for å få fullført en eksamensoppgave i 3D. Kabinettet er av 340W Scorpio midi, TX10SLD tror jeg, og er vel egentlig litt for lite til vannkjøling, eller? Har kikket litt på Innovatek's InnovaCOOLr3, og det virker meget bra med tanke på førstegans vannkjøling og kvalitet. Jeg regnet med at HD-hyllene kunne tas av, og det kan de jo, men støttehyllene er boltet på slik at det neppe blir plass til radiatoren på bunnen...

Noen som kan komme med gode råd? Tenker på å kjøre 2 harddisker, 1CDRW, 1DVD, Radeon9700 og dual XP. Vet faktisk ikke om InnovaCOOLr3 vil fungere praktisk i et DUAL AMD oppsett, men hadde vært hyggelig å høre kommentarer eller erfaringer her :smile:))

Stille blir det vel iallefall regner jeg med, for jeg slenger heller et par tusenlapper inn i god kjøling og stille PC enn rask PC og masse kjøling&bråk! Tidligere har jeg faktisk hatt PCen i et helt annet rom - ingen støy i det hele tatt - men det begynner å bli tungvint å lukke & åpne dører ;> Og snart må jeg flytte til en ny leilighet allikevel, da blir det sikkert knapt om plassen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...