Angelboy75 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Har en pc jeg kjører MCE 2005 på, den står i et annet rom og er ikke koblet til tv.. Har et TNT 64 skjermkort i den.. Når jeg prøver å kjøre video (DIVX, XVID) på xbox 360 'en får jeg melding om diskfeil, har installert codecs for de nevnte filtypene.. har installert de codecs'en som flere andre sier at de har fått til å fungere. Kan det være skjermkortet i PC'en som gir denne feilen? Hvilke skjermkort kan jeg i så fall ha i PC'en (AGP)? PÅ forhånd takk! Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Om det er xbox360'n du får denne meldingen på så er det fordi den ikke støtter koda filmer som divx og xvid osv.. prøvde det selv og etter litt søking så fant jeg ut at den bare spiller wma mpg og sånt.. utrolig dårlig av microsoft Lenke til kommentar
Angelboy75 Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Om det er xbox360'n du får denne meldingen på så er det fordi den ikke støtter koda filmer som divx og xvid osv.. prøvde det selv og etter litt søking så fant jeg ut at den bare spiller wma mpg og sånt.. utrolig dårlig av microsoft 5257315[/snapback] Får også feilmelding på selve media center PC'en.. Lenke til kommentar
OlavHW Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Om det er xbox360'n du får denne meldingen på så er det fordi den ikke støtter koda filmer som divx og xvid osv.. prøvde det selv og etter litt søking så fant jeg ut at den bare spiller wma mpg og sånt.. utrolig dårlig av microsoft 5257315[/snapback] Får også feilmelding på selve media center PC'en.. 5259976[/snapback] Uansett du vil ikke kunne spille divx og xvid av på 360. 360 støtter bare MPEG-1, MPEG-2, DVR-MS og WMV (7,8,9). Hvis du vil se divx på PC'en din så fungerer codec'en fra divx fint, men det hjelper ikke noe som helst for 360'en. Du kan eventuelt konvertere filmene til et støttet format hvis du vil bruke 360'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå