Freemobilesite Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hvor finner man de billigste spillene til xbox360 på nett? Playx.no har PGR3 og PDZ til 399.- men leveringstiden er 10dager, gidder ikke å vente så lenge. Er mest intr. i PGR3. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Kol Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Hvis du leser på Hjelp/Betingelser på playx.no så finner du ut at de sender varene fra Danmark så du må legge på 25% moms og Tollvesenets gebyr. Tollvesenet er heller ikke kjent for å være lynraske så du ender opp med tre ganger så lang ventetid og høyere pris enn andre norske nettsted. For å bedre svare på spørsmålet ditt pleier jeg å bruke gamezone.no og bestshop.no. De fleste spill ligger på 499 men det må man forvente å betale for nye spill Edit: Ok glem det jeg sa om gamezone og bestshop vvvvvvvvvvvvv Endret 5. desember 2005 av Kol Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) okey, da betyr det at elkjøp er billigst med PGR3 for 449.- ? trenger ikke nødvendigvis å være fra nettbutikk selvom jeg skrev det i topic... Endret 5. desember 2005 av Freemobilesite Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 www.playx.no ..de har noen spill til 360 for kunn 399,. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Elkjøp selger PGR3 til 429 Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Dette var billig, men frakten er sikkert stor, og vanlig butikkpris er 449.- Det er det billigste eller.? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Bryr du deg om 20 kroner? Kjøp det på butikken, det blir billigere med 449 enn 429 ink. frakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå