Siljemaria Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Min bror kjøpte seg en Sony Ericsson D750 i på ferie, og denne har da verken norsk meny eller t9. Da han har veldig lyst på dette lurer jeg på om det er noen her som kan fortelle meg om dette er mulig å fikse, gjerne uten å betale for å levere inn telefonen på service? Er det mulig å opdatere denne telefonen ved å bruke K750i programvaren via SE's nettsider? Det skal jo i prinsippet være samme telefon? Håper på svar Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hei, jeg anbefaler deg å gå innom gsmteknikk i Oslo, eller sende den til de. De fikser norsk språk osv....Siden deres er: www.gsmteknikk.no Levere den inn til service i en sony ericsson forhandler nytter ikke, den er ikke kjøpt i norge og da har de ingen plikt til å hjelpe deg. ( Spesielt når denne modelen er låst til en operatør) Det sikreste og enkelste er som sagt Gsm Teknikk Håper dette hjalp deg litt Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Dette kan du gjøre selv med den medfølgende kabelen. Sjekk www.klorin.com for instrukser og www.davinciteam.com for programvare. Send meg en PM hvis du sliter :-) Endret 10. desember 2005 av snubbel Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Går det an å bruke D750i i Norge. Trodde den var sperret til en operatør, slik som V800 og V600 er sperret til vodafone Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Går det an å bruke D750i i Norge. Trodde den var sperret til en operatør, slik som V800 og V600 er sperret til vodafone 5277288[/snapback] Det er en Branding verson for T-mobile av K750, men den sperren er det bare å fjerne;) Lenke til kommentar
Siljemaria Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg fikk min kjære bror til å oppgradere den til en w800i, og han fikk dermed både walkman og norsk språk Det er en t-mobile branded telefon, men den var ulåst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå