John Doe Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Sitter med mange timer med film og har brukt Movie Maker til nå. Desverre er ikke all filmen av like god kvalitet. Det er vindstøy og risting/skjelving som jeg gjerne skulle vært forruten. Det programmet jeg er ute etter kan forhåpentligvis fjerne (reudsere) vindstøy og også gjøre noe med ristingen. Fant ingen mulighet til å dele filmen opp i kapitler i Movie Maker, det er noe jeg ønsker å kunne gjøre. Har 2 skjermer og ønsker å kunne bruke begge, så "løse" bilder/rammer som kan dras rundt hadde vært fint. Vil ha et godt resultat og er villig til å bruke den tid det tar og betaler det det koster. Noen her med erfaringer og tips til hvilket redigerings program jeg bør kjøpe? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Det kan vere lurt å sjå litt i denne tråden som er sticky i dette forumet. Når det gjeld vindstøy, so er det nok begrensa kor mykje av dette som kan fjernast i postproduksjon. Eg vil tru dedikerte lydredigeringsprogram vil gjere ein betre jobb enn mange videoredigeringsprogram, men eg kjenner ikkje til lydmogelegheitane til so mange av dei sistnevnte, so det kan vere eg tek feil. Dei programma eg kjenner til i den kategorien, er Adobe Audition (tidlegare Cool Edit Pro) og Audacity. Sistnevnte er opensource og gratis, medan Audition koster nokre tusenlappar. Det er mange som skryt av Audacity, so eg ville kanskje prøvd det før eg kjøpte Audition. Risting kan til ein viss grad betrast, men ulempa med dette, er at kvaliteten vert litt dårlegare. Grunnen til det er at for å stabilisere eit bilete, so zoomer ein litt inn, og flytter biletet motsatt av kamerarørslene, for å oppheve dei. (Det finst plugins som kan gjere det, so du treng ikkje gjere det manuelt...) Det er mage program du kan velge, men det einaste eg har god kjennskap til (då eg bruker det sjølv) er Adobe Premiere Pro. Det koster ca. 7000kr, og har inkludert ein plugin for stabilisering av video. Det har og separate vindauge innad i programmet, so bruk over to skjermar er ikkje noko problem. Merk berre at du ikkje kan maksimere det over to skjermar, men må strekke det ut og plassere vindauga slik du ynskjer. Program frå Avid (med unnatak av Liquid) har det same systemet. Andre program har andre løysningar. Både Sony Vegas og Avid Liquid 7 har eit fast UI (user interfave). Men Liquid har fleire malar, både til ein og to skjermar, so du har fleire val, som truleg vil passe deg (det var iallfall slik i Liquid Edition 6.x, forgjengaren, men eg reknar med dei har det same systemet). Vegas veit eg ikkje korleis fungerer med to skjermar. Merk at alle dei ovennvente program er (semi-)profesjonelle. Eit mykje billegare program, er Adobe Premiere Elements, men eg må innrømme at eg ikkje er sikker på korleis det kan samanliknast med dei andre. Eg reknar med ein kan bruke det enkelt over to skjermar, men korleis det er i høve til stabilisering veit eg ikkje. Tilbake til stabilisering: Eg har som sagt lite kjennskap til andre program enn Premiere Pro, so om dei har nokon funksjonar for stabilisering av video, kan ikkje eg svare på. Håper det hjelpte deg litt på veg. Berre spør meir, om det er noko anna du lurer på. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Et rimeligere alternativ for å redusere rystelser er Dynapel SteadyHand: https://www.softwarehouse.biz/cgi-bin/product/P11632 Her finner du også en demoversjon. Endret 5. desember 2005 av Beatnik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå