Gå til innhold

Tidsperre på meldinger

Anbefalte innlegg

Hei

når jeg åpnet siste meldinger linken i dag, fikk jeg se reslutatet av et par utolmodige brukere, som i stedet for å vente på at man skal få frem bekreftelse på at meldigen har blitt postet, så trykker de heller på send 3-5 ganger.

dette er jo irriternde for oss som bruker forumet, og jeg lurer på hvorfor ikke forumet har en tidsperre på f.eks kun en melding per 45. sekund for hver bruker. da hadde man sluppet disse dobbel, seksdobbelpostene :smile:

Jeg vet Anders Leipsland tok opp dette for en tid siden (etter forrige post-flooding), men det ble da ikke gjort noe.

det kan vel ikke ta så mange minuttene å legge inn noen sånt?

Et tips til admin'ene bare :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt off topic men allikevel...

En annen ting som også er litt irriterende er at noen poster den samme posten en gang til fordi de har "glemt" og ta på siggen. Dette er også en ting som er unødvendig. Signaturen står sikkert andre steder allikevel. Dette forekommer ikke så ofte, men jeg har sett det noen ganger.

Edit: skrivefeil :grin:

[ Denne Melding var redigert av: Sycrob på 2002-09-02 18:57 ]

Lenke til kommentar

Vel, Amund, som er ansvarlig for forumet, har sysla lenge med tankar om oppgradering til neste versjon, men det har vorte lite tid til dette. Reknar med at Amund har nok å gjere på for tida. Uansett, ein slik funksjon har vore oppe til diskusjon før, og eg reknar med at Amund klarar å få denne med i neste versjon av forumet...

mvh.,

Vegard,

moderator

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...