Greez Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Hei! Jeg lurer på hvor man kan få kjøpt helgrå eller svart bukse i trondheim. Ikke noe dressmann bukse,army bukse,dongri,joggebukse, eller bukser med masse lommer og stasj. Men enkel og stilren helgrå\svart bukse med enkle lommer. Har sett på hot rod men tenker på andre alternativer enn dem de har der. Takker for svar Fikset en liten detalj... Endret 5. desember 2005 av Greez Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 For det første: Bukse. For det andre: Den store motetråden. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) **dobbelpost** Endret 5. desember 2005 av SumSar Lenke til kommentar
Greez Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Og jeg finner ikke det jeg leter etter i den store motetråden, derfor laget jeg en ny post. Takker veldig for alle svar Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Det er fullt lovlig å spørre i den tråden. Det er jo tross alt derfor den er der. Endret 5. desember 2005 av SumSar Lenke til kommentar
sixx Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 vi trøndere må holde sammen vettu... ta en tur på carlings på trondheim torg..der har de mye fint ;)eller ta deg en tur til fre tax i fjordgata...GARANTERT den buksa de leter etter... de har alle slags ting som ser veldig pent ut til en veldig billig penge (fant en armani bukse til 60 spenn(kjøpte den ikke)). Ellers så har vi jack and jones som også er på trondheim torg eller city syd... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Tiger of sweden buksene for man kjøpt på Retro og Haltvik og muligens Men only Lenke til kommentar
Greez Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Hvordan ser disse tiger of sweden buksene ut? masse lommer og farger og stasj? Vil helst ha stillren bukse lignende dress bukse bare ikke så tynn. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 De selger jo helt supre bukser på alle dressmann butikker.. Ser du nevner at du ikke vil ha det, men er du klar over at de faktisk selger annet enn dressbukser der ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå