Morka Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) I dag var jeg å kjøpte en ny mobil, og for første gang i hele mitt liv eier jeg en mobil som kan noe utenom å ringe og sende SMS. Og i den anledning har jeg et par spørsmål som går utover det jeg kan finne i instruksjonsboka som fulgte med. Når man tar et bilde med mobilen, vil det da bli lagret på MMC-kortet eller internminnet på mobilen? Hvis det blir lagret i internminnet, hvordan flytter vi dem så over til MMC-kortet? Jeg har vært innom alle menyene (så vidt jeg vet) for å lete etter rette valg, men ingenting har gjort susen ... Edit: Jeg fant ut hvordan man satt mobilen til å lagre bildene automatisk på MMC-kortet. [Media] -> [Kamera] -> [Valg] -> [innstillinger] -> [bildelagring] -> [Annen mappe] -> [MMC] (Bare sånn i tilfelle noen lurer på det samme.) Men det jeg fremdeles ikke finner ut av er hvordan man flytter de bildene som allerede ligger på internminnet over til MMC-kortet. Endret 5. desember 2005 av Morka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå