Saxo Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 -Kalender: Ja, Ikke bare sånn oppgaveting. -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Nei -JAVA:Helst -Email klient: Nei Form: -Klapp/"vanlig" -Vekt: Ikke viktig -Antenne: Integrert -"Støt/sprut/støv-sikker": Ess, trengs ikke. Skjerm: Fargeskjerm. Med en god del farger Passe stor -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 1 og 500 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): Ja YoungTalk Diverse: Merke: Helst Sony Ericsson/Nokia/Samsung -Kamera: Ja, helst -Videokamera: Ikke viktig -Symbian: Nei -Infrarød port: Ja -Blåtann (Bluetooth):(Nei -Internminne: Nok -Minnekort?:Nei -MP3: Trengs ikke -Radio: Nei -UMTS: Nei -Triband: Nei -Wlan: Nei - Mulighet for GPS:Nei -Batterilevetid: Ganske viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? SMS, ringing, kalender, kontakter De jeg har sett mest på er SE K300 og K700. Men etter at min gamle K500 svikta totalt i joysticken, er jeg litt skeptisk? Synspunkt, anyone? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ta en titt på Samsung X640... Lenke til kommentar
Saxo Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Ta en titt på Samsung X640... 5257213[/snapback] Har ikke den så mange feil etc? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Har ikke den så mange feil etc? 5257293[/snapback] Hmm... vi har solgt flere hundre slike og har hatt 2 inne til reparasjon. Så nei, såvidt jeg vet er det ikke noe særlig feil på den modellen. -snubbel Lenke til kommentar
.com Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 så nokia 5140i til en krone med netcom young talk, enten hos elkjøp eller expert Lenke til kommentar
iCar Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Ja 5140i til 1 krone på Netcom sin nettside også. Du for også 6000 gratis sms også helt frem til 31.03.06. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Jeg syns Sony Ericsson K700i fremdeles holder koken i den prisklassen. Opplevde ingen problemer med joysticken. Hadde den i drøye 10 måneder, før den uheldigvis havnet i vaskemaskinen Endret 3. januar 2006 av Andreasfe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå