Gå til innhold

Er xbox360 core noe for meg?

GhsotFace

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal ut å kjøpe xbox 360, men det er noen spørsmål jeg vil stille først. Jeg vil koble xboxen til min pc skjerm og lurer derfor på om core er noe for meg. Jeg trenger ikke trådløs kontroll og ikke trenger jeg å spille gammle xbox spill. Etter som jeg har forstått må jeg kjøpe en VGA kabel for å kjøre den på PC skjermen. Og den må jeg jo kjøpe utenom uansett.

Hva synes dere, bør jeg kjøpe core? Eller skal jeg vente til premium er i butikken igjen?

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg skal ut å kjøpe xbox 360, men det er noen spørsmål jeg vil stille først. Jeg vil koble xboxen til min pc skjerm og lurer derfor på om core er noe for meg. Jeg trenger ikke trådløs kontroll og ikke trenger jeg å spille gammle xbox spill. Etter som jeg har forstått må jeg kjøpe en VGA kabel for å kjøre den på PC skjermen. Og den må jeg jo kjøpe utenom uansett.

Hva synes dere, bør jeg kjøpe core? Eller skal jeg vente til premium er i butikken igjen?

Takker for alle svar!

5256950[/snapback]

Premium er jo mest for pengene da men.. Jeg kjøpte core fordi de ikke hadde flere av premium.

Det er vell det med harddisk da det er vell det mest attraktive i Premium boksen i forhold til core.

Har du ikke bruk for harddisk går du for core, enkelt og greit :)

Lenke til kommentar
Takk for raske svar. Du har ett godt poeng der rulleguru. Hvor mye koster harddisken for seg selv? Følger det valgfritt spill med i premium?

5257319[/snapback]

Koster mellom 800-1000kr. Nei, ikke noe valgfritt spill. Er et lite mini-puslespill på harddisken.

Lenke til kommentar
Ikke med spill i premium så vidt jeg vet.

Hardisken koster sånn sirak 700-800kr for seg selv

5257368[/snapback]

Og da kommer du vel fort opp i samme pris som den med harddisk fra før.

Plus at der får du headsett, tråløs kotroller (som veiker leeenge når man skrur av ristingen) og fjernkontrol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...